Jos saisit olla vuorokauden ajan toista sukupuolta
Kommentit (20)
Runkkaisin ja panisin ja hivelisin itseäni tietty 24h. Oispa mahtavaa.
Minä saattaisin jopa käydä kylpylässä.
Panisin miestäni anukseen ja kysyisin että tuntuuko hyvältä.
5 Miksi annat miehesi tehdä sellaista josta et itse pidä?
Paneskelisin kaikkea mahdollista, katsoisin urheilua, kittaisin olutta yms :D Ihan tosissaan, näin tekisin, on aina kiinnostanut tietää mitä miesten päässä liikkuu juurikin noilla "perinteisillä" äijäaloilla :D :D
Pissaisin nimeni lumihankeen. Menisin rautiaan ja kerrankin myyjä tulisi minun eikä miehen luokse ensin.
No hakisin työpaikkaa miehenä omalla cv:llä ja katsoisin, pääsisikö munalla töihin.
Ensitöikseni selvittäisin sijaitseeko miehen aivot todella peniksen päässä vai onko se pelkkää legendaa.
kävisin soittelemassa parin tyypin ovikelloa ja jos avaisivat vetäisit turpiin, silleen miehekkäästi.
Menisin kauppaan ja soittaisin kotiin et mitä mä tuon sieltä. Yrittäsin saada selville että miten tyhmä onnistuu esittämään viisasta ja saamaan parempaa palkkaa..
Jättäisin kaikki likaiset astiat tiskipöydälle ja sanosin vaan, et en mä kuiteskaan osaa niit laittaa koneeseen. Tekisin ruokaa enkä siivois hellaa jäljiltäni. Söisin niin että lautaselta tursuais ruokaa pöydälle, menisin vessaan ja ottaisin 20 akkaria ja viipysin tunnin.... sit mä hakisinkin eroa, koska mä tajuaisin et ihan oikeesti hän on niin pölö, vaikka vieraiden aikana on niin sivistynyt, hiljainen, myhäilevä ja fiksu!
Menisin kauppaan ja soittaisin kotiin et mitä mä tuon sieltä. Yrittäsin saada selville että miten tyhmä onnistuu esittämään viisasta ja saamaan parempaa palkkaa..
Jättäisin kaikki likaiset astiat tiskipöydälle ja sanosin vaan, et en mä kuiteskaan osaa niit laittaa koneeseen. Tekisin ruokaa enkä siivois hellaa jäljiltäni. Söisin niin että lautaselta tursuais ruokaa pöydälle, menisin vessaan ja ottaisin 20 akkaria ja viipysin tunnin.... sit mä hakisinkin eroa, koska mä tajuaisin et ihan oikeesti hän on niin pölö, vaikka vieraiden aikana on niin sivistynyt, hiljainen, myhäilevä ja fiksu!
Kusisin nimeni lumihankeen, runkkaisin, panisin ja peruuttaisin auton taskuun.
Näin kerran unta jossa olin alastomana uimahallissa ja olin mies mutta olin naisten puolella. Minulla oli valtava, ainakin 25 cm penis. Sain erektion joten yritin etsiä jonkin rauhallisen paikan jossa runkata kaunista erektiota mutta joka paikassa oli naisia!
17 No voi hyvänen aika, naisia laumoittain ympärillä eikä kellään eväkään värähdä stondiksesi nähdessään!
Menisin yökerhoon ja yrittäisin "iskeä" jonkun naisen :)
Yksi vanha miespuolinen kaveri sanoi että haluaisi olla huorana Hampurissa (että saisi kerrankin tarpeekseen).
Itse luulisi kyllä myös hakevani seksiä - olis kiva kokeilla sitä, miltä se miehistä tuntuu. Ja kai pitäis toivoa, että olis tarpeeksi nori, että jaksais monta kertaa :)
No seksiä tietysti.