Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette vanhemmista

Vierailija
11.03.2013 |

jotka laittavat pienet lapsensa vuorokaudeksi hoitoon JOKA VIIKONLOPPU vain saadakseen viettää aikaa kahdestaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu että vituttaa toi lääkemainoksessa oleva ämmä

Vierailija
2/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ansaitse lapsiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 13:18"]

Eivät ansaitse lapsiaan.

[/quote]

Sitä minä olen sanonut kans. Tuo viipaleita-blogin ämmä on sellainen. Joka viikko yksi kahdenkeskinen vuorokausi ukkonsa kanssa! Ja silti lapsia on pitänyt vääntää melkein 10 kappaletta! MIKSI kun niitä ei kumminkaan haluta sitten hoitaa???

http://www.viipaleita.net/blog/satu/

Vierailija
4/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 13:18"]

Eivät ansaitse lapsiaan.

[/quote]

Sitä minä olen sanonut kans. Tuo viipaleita-blogin ämmä on sellainen. Joka viikko yksi kahdenkeskinen vuorokausi ukkonsa kanssa! Ja silti lapsia on pitänyt vääntää melkein 10 kappaletta! MIKSI kun niitä ei kumminkaan haluta sitten hoitaa???

http://www.viipaleita.net/blog/satu/

Vierailija
5/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikonlopulla Viipaleiden ämmä on menossa ulos sekä perjantaina ETTÄ lauantaina. Perjantaina käy tyttönsä ja adoptiotädin kanssa kylärevyyssä ja lauantai-iltana menossa kaksin ukkonsa kanssa teatteriin!

Lapset pois tommoisilta!

Vierailija
6/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapset on joka lauantai mummolassa mutta mummin ja papan tahdosta, ja omasta tahdostaan. 

Jos joku tulis mulle täsmää vuoksi sanomaan että ette ansaitse lapsianne ni käskisin painua kuuseen:)

Vierailija
7/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapset on joka lauantai mummolassa mutta mummin ja papan tahdosta, ja omasta tahdostaan. 

Jos joku tulis mulle täsmää vuoksi sanomaan että ette ansaitse lapsianne ni käskisin painua kuuseen:)

Vierailija
8/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/27 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/27 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Mietitään että heillä on nyt sitten se 9 lasta, se on aikalailla erilaista elämää kun yhden tai kahden lapsen kanssa.. Kyllä mä ainakin tollaselta hulinalta ottasin vapaata enemmän kuin mielelläni vaikka lapsia rakastankin :)

Jos heillä on toimiva järjestely (itse en blogia lue) ja lapset voivat hyvin ja on tukiverkko joka mahdollistaa kahdenkeskeisen ajan niin tietysti se pitää ottaa vastaan, saattaa olla että jonain päivänä se ei ole mahdollista.. joku lapsista sairastuu tai itse.. tms.

Me oltiin miehen kanssa joka toinen viikonloppu kahdestaan (molempien esikoiset toisen vanhempansa luona) kunnes yhteinen kuopus syntyi. ei me silti kokonaan jätetty näitä kahdenkeskeisiä viikonloppuja (tai edes vuorokausia) Lapsi oli ekan kerran 5kk iässä hoidossa mummolassa ja on noin kerran kuussa sitä edelleenkin.. mummolassa tai kummeilla siis.. Mitä pahaa siinä on ? (okei ei ole jokaviikonloppuista)

Vierailija
18/27 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä pahaa tuossa on?

Vierailija
19/27 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 10:50"]

[/quote]

Miksi mennä tekemään 9 lasta, jos ei aio niitä hoitaa vaan mielummin riekkuu jossain kahdestaan ukkonsa kanssa???

Vierailija
20/27 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 10:50"]

[/quote]

Miksi mennä tekemään 9 lasta, jos ei aio niitä hoitaa vaan mielummin riekkuu jossain kahdestaan ukkonsa kanssa???

[/quote]

Siksi, että tykkää lapsista ja haluaa ison perheen? Ei minusta mitenkään paha asia, vaikkakin kovin harvinaista varmasti.