Blogijuorut 2019
Mitä uutta bloggaajista? Tällaista ei ole vähään aikaan tainnut olla
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Videota en enää havainnut koosteessa,mutta naivuidessaann oli kyllä nolo.
Itse asiassa on, video viimeisimmässä postauksessa, ihan lopussa ja nolo tosiaan kun ovat molemmat mahdollisimman epäaitoja ja kömpelöitä. Ei-hauskalla tavalla 😟
Sallikaa mun nauraa:) Miksi Annen pitää kiikuttaa tuota kassia ympäri rantoja! Niin naurettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Sallikaa mun nauraa:) Miksi Annen pitää kiikuttaa tuota kassia ympäri rantoja! Niin naurettavaa!
Hän on jotenkin liikuttava, on olevinaan niin inessä ja Suuri Vaikuttaja vaikka oikeasti on kaikkea muuta. Videot ainakin kannattaisi täysin unohtaa. Pikkuinen nopeasti ikääntyva mummeli.
Vierailija kirjoitti:
Viime postauksissa vaikuttaa,ettei filttereitä ole käytössä.Toinen näyttää tukevoituneen myös kovasti,hakee sillä ehkä tasoitusta ikäero on.
Näyttää superfiltterit palanneen vaikkei se mitään muuta.
Joku video muutama päivä sitten keskustasta missä oli Maija vierekkäin Annen miehen kanssa. Kolmikkona kulkiessa ketähän luullaan pariskunnaksi ja ketä äidiksi 🤭
Hyvin on vähäistä Annen tekemiset. Toinen ajaa nurmikon, leipoo, pesee ikkunat ym... Anne vaan jaksaa valittaa jatkuvasti että pitäisi tehdä mutta ei kehtaa/jaksa! Koira ei saa mennä nurmikolle kun ilmeisesti likaantuu. Yleensä kun on omakotitalo ja oma piha niin koirat juoksee mielellään vapaana, mutta tuossa huushollissa sellainen ei käy päinsä. Kovin on rajoitettua elämää.
Olen saanut sen käsityksen ettei Anne pidä lapsista. Tosiaan nehän sotkee paikkoja eikä Anne jaksa siivota.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on vähäistä Annen tekemiset. Toinen ajaa nurmikon, leipoo, pesee ikkunat ym... Anne vaan jaksaa valittaa jatkuvasti että pitäisi tehdä mutta ei kehtaa/jaksa! Koira ei saa mennä nurmikolle kun ilmeisesti likaantuu. Yleensä kun on omakotitalo ja oma piha niin koirat juoksee mielellään vapaana, mutta tuossa huushollissa sellainen ei käy päinsä. Kovin on rajoitettua elämää.
Olen saanut sen käsityksen ettei Anne pidä lapsista. Tosiaan nehän sotkee paikkoja eikä Anne jaksa siivota.
Jotenkin kummallisinta koko hommassa on se ettei ikäihminen yhtään häpeä postata tuota laiskuuttaan! Päinvastoin ikään kuin ylpeilisi täysaikaisella vetelehtimisellä toisen tehdessä työn lisäksi kotonakin lähes kaiken. Koiraa tulee iso sääli, ankeaa olemista :(
Vierailija kirjoitti:
A:n työt painaa miestä,ja autotalli ja etupiha lienevät edelleen kesken Luulisi puutavaran menevän varastossa viidessä vuodessa huonoksi
Hakola jaksaa ylistää ja pönkittää A ta??? En ymmärrä tuota pointtia,mallistohan oli jo suunniteltu värit vain vaihtui. Kirkkaat värit ei meillä Suomessa toimi,ollaan liian arkoja. Häntä on tituleerattu,suunnittelija,sisustussuunnittelija,sisustuksen ammattilainen,tunnettu somevaikuttaja ym. Kyllä hän on pelkkä mummeli Maskun korvesta🤣
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä kumppanilla lapsia?
Ei ole lapsia
Vierailija kirjoitti:
Kassia kiikutetaan,kun Maija ja Hennakin kiikuttavat.
Maija mukana joka paikassa kolmantena pyöränä. A sanoo että ystävien kanssa niin se on aina Maija!!
On todella,ollut siis poika, ikä alkanut kakkosella kun ovat menneet yhteen 😲