Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhistuttava tieto! Elämänmeno vaikuttaa lapsiin!!!

Vierailija
09.03.2019 |

Olen eronnut todella riitaisasta suhteesta, ja sekä erolla että suhteen aikana tapahtuneella riitelyllä on ollut vaikutuksensa lapsiimme.

Olen kurkkua myöten täynnä tätä kauhistelua siitä miten ERO VAIKUTTAA LAPSIIN!!!

Totta kai se vaikuttaa, vaikuttaa oikein hyvältä meidän kohdallamme: lapsilla on tasapainoiset äiti ja isä, ja lisäksi uusien puolisoiden myötä muitakin aikuiskontakteja kuin vain ne omat vanhemmat.

Välillä voi korjata omaa ihmissuhdetyyliään, kyllä vaan, vaihtamalla, ja samalla tarjota lapsilleen mallin toimiviin ihmissuhteisiin toimimattomien sijaan.

Kaikki muukin elämänmeno vaikuttaa lapsiin. Seuraavaksi varmaan pitää hyljätä isovanhemmat koska vanhan ihmisen kuolema voi olla lapselle shokki!

Lemmikkejäkään ei saa olla kun nekin voivat olla hankalia ja myös kuolla.

Puhumattakaan vaikeista kavereista, tai yhtään mistään kaurapuuron pureskelua haastavammasta.

Elämässä tulee itse kullekin vastuksia ennemmin tai myöhemmin. Jos tulee ennemmin niin silloin vanhemmilla on vielä mahdollisuus olla lapselle apuna ja tukena, eroissa, riidoissa, kuolemantapauksissa ja muissa vaikeissa paikoissa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme