Työhakemuksen (cover letter) kirjoittaminen -- mainitsetteko syyn aukkoon CV:ssä?
Olen ollut vuoden välivuodella, eli CV:ssäni on aukko viime työpaikan jättämisen jälkeen.
Kannattaakohan tässä tapauksessa mainita jo siitä työhakemuksessa, vai antaa olla ja vastata jos kysyvät?
Kommentit (4)
Kirjoitat siihen aukon kohdalle jotakin. Jos vietit sen ajan kotonasi napaa kaivellen, valehtelet omistaneesi vuoden johonkin hakemaasi työtä tukevaan harrastukseen. Jos aukko on monta vuotta, on vähän vaikeampi homma.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat siihen aukon kohdalle jotakin. Jos vietit sen ajan kotonasi napaa kaivellen, valehtelet omistaneesi vuoden johonkin hakemaasi työtä tukevaan harrastukseen. Jos aukko on monta vuotta, on vähän vaikeampi homma.
Ei ole monta vuotta, vain 1v ja 5kk. Totuus on että matkustelin ympäri maailmaa nauttien rahoista joita olin tienannut edellisessä työpaikassani monta vuotta työskennellessä. Pitää kai miettiä mitä siihen sitten kirjoittaisi...
ap
En mainitse. Sen sijaan kirjoitan sinne cvhen, mitä olen thnyt tuon vuoden aikana.