Pituus.
Moro! Olen 15-vuotias poiska pituus ennustukseni on 168 ja olen nyt 160. Pituutta tulossa ainakin 8 senttiä. No itse pidän 155-168cm tytöistä. Tietenkin ei rakastuminen katso senttejä☺. Haluaisinkin mielipiteen onko 168 suht lihaksikas, muuten komea poika kamalan pituinen. Lääkärin mukaan saattaa tulla 169 myös. Pituuteni on geeneissä, kaikki muut lyhyitö paitsi isäni 187😄
Kommentit (4)
Älä usko ennustuksia, harvalla pitää paikkaansa. Ihan yhtä hyvin voit jäädä 165cm tai venähtää 190cm. Monesti pojat kasvavat vielä intissä, tai sen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Älä usko ennustuksia, harvalla pitää paikkaansa. Ihan yhtä hyvin voit jäädä 165cm tai venähtää 190cm. Monesti pojat kasvavat vielä intissä, tai sen jälkeenkin.
Kivahan se olisi, mutta hyvin harva kasvaa pituutta 20-vuotiaana nykyaikana. Murrosikä ja pituuskasvun pysähtyminen on aikaistunut hyvän ravinnonsaannin takia sotavuosien jälkeen.
No ei, musta tosiaan yli 170 tule :D olen syntynyt pikkukeskosena ja pieni suku. Otettiin luustokuva, josta selvitettiin tuleva pituus 7 kk sitten.
On.