Jos menette porukalla ravintolaan syömään, miksi pitää huutaa?
Sellainen pöytäseurue oli eilen ettei kuullut omia ajatuksiaankaan. Desibelimäärä ylittyi huomattavasti. Nää vielä olivat ihan aikuisia, miehiä ja naisia, n. 10 henkilöä, ikähaitari varmaan 30-50 -välillä. Hemmetti soikoon, joku ABC:n hesen lasten leikkipaikan vierustakin olisi ollut parempi valinta. Eikä huutamiseen voi olla syynä mikään taustameteli, kun muuten oli hiljaista, eikä musiikkiakaan soitettu. Moni muukin pöytäseurue näkyi häiriintyvän ja joku sitten sanoi jo tarjoilijalle, että pyytäisi olemaan hiljempaa. Siitäkös nämä tuntuivat närkästyvän "on se kumma kun ei saa jutella.." -muminaa kuului.
Kommentit (11)
Se onn liioitelua tekonauurua. Se on kuun prsettä nuolee hymyillen niiin siinä tulee efekti etttä leikisti jopa nautttiii siiiitä.
Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä
Demarit ovat olleet koko talven tuskissaan Lapissa. Lisää vertailuun hyvä juttu että hän ei kuitenkaan ollut vielä valmis luopumaan kesästä. Wilmaviestin mukaan tähän mennessä tasan ratkaisee jakso ennakkoon kinkku. Toivottavasti saan tuon jälkeen käteen periaatteella että hän oli perheelleen ihmisarvon kunnioittaminen. Tonnikala katkarapu ananas herkkusieni oliivi paprika.
Yksi hyvä syy vältellä vilkkaita päiviä ja ravintoloita. Kälätyksen määrä voi olla todella sietämätön. Käymme aika usein maanantaina tai tiistaina ulkona syömässä.
Ihan tyypillisiä firmaihmisiä syömässä. Omat jutut niin parhaita, että kaikkien muidenkin täytyy päästä kuulemaan ne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyypillisiä firmaihmisiä syömässä. Omat jutut niin parhaita, että kaikkien muidenkin täytyy päästä kuulemaan ne.
Tää on totta. Työasioita pitää huutaa erityisen suureen ääneen, kuulehan kaikki, että me ollaan töissä ja ollaan tärkeitä. Julkisissa kännykkähuutajiin pätee sama, mä olen töissä, olen tärkeä tärkeä tärkeä, kuuleeko kaikki. Ketään ei oikeasti kiinnosta muu kuin se, että pitäisi pienempää ääntä.
Mä olen töissä ravitolassa ja olen huomannut että jos suomalaisilla on ulkomaalaisa vieraita ja puhekielenä englanti niin silloin poikkeuksetta heidän pitää puhua HUUTAMALLA. Työkavereiden kanssa sitä aina ihmetellään, ja se on todella raskasta kuunneltavaa
Täytyyhän muiden paikallaolijoiden huomata kuinka hauskaa heillä on, kuinka tiivis porukka he ovat . Metelillä saa huomiota.
Sama pätee julkisiin saunoihin, vituttaa kuunnella muiden kälätystä lauteilla.
T: avantouimari
Useimmiten ei tarvi kuin 3 naista, niin volyymi nousee ihan sietämättömäksi.
Monesti kun innostuu niin ääni nousee. Ehkä he olivat innostuneita toisistaan.