Oletko saanut ystävän AV palstan kautta?
Minä olen löytänyt täältä hyvän ystävän vaikken mitään ystävää ollut etsimässäkään. Elämä on kyllä ihmeellistä välillä. Onko muita?
Kommentit (15)
Miten täältä voi edes löytää ystävän kun kaikki on anonyymeja?
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
En AV:ltä, mutta Kaksplussalta löytyi kaksi.
Miten löysit ne? Oliko joku mammatapaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten löysit ne? Oliko joku mammatapaaminen?
Olihan siellä tapaamisiakin, mutta näiden kahden kanssa alettiin jossain vaiheessa vaihtaa yksityisviestejä ja kun asutaan pääkaupunkiseudulla, tavattiin useammankin kerran ja siitä se sitten lähti. Toisen kanssa ystävyys on kestänyt jo 8 vuotta ja ollaan tavalla tai toisella yhteyksissä useamman kerran viikossa. Välillä useita kertoja päivässäkin.
Olen löytänyt ystävän. Hän on kaunis nainen ja asuu Porvoossa. Emme ole vielä tavanneet. Hänellä on ollut epäonnea viime aikoina ja olen mieluusti lainannut hänelle rahaa 167 000 euroa. Hän on varakas mutta tilpäistä rahapulaa. Saan omani kun hän realisoi salkkuuaan , sijoitussalkkuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen.
Onnistuttiin vaihtamaan yhteystiedot, siis s-posti osoitteet aivan anonyyminä ja sitten pyydettiin kommentin poisto ettei osoite jää sinne ketjuun. Kyllä se onnistui.
Ap
ystäviä olen täältä yrittänyt hakea, mutta palstan naiset haluavat kanssani edetä aina seksin kautta..
Mun teki mieli pyytää ammattivalittajaa Fb kaveriksi, kun ollaan yhdessä samassa ryhmässä. En kuitenkaan pyytänyt.
Pitäisköhän ystävystyä sen kielipoliisin kanssa? :D
En halua täältä ystäviä, sen verran karmeaa porukkaa täällä on.
Ja jos kävisi ilmi että on kyseessä jossuttaja? Ou nou!
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt ystävän. Hän on kaunis nainen ja asuu Porvoossa. Emme ole vielä tavanneet. Hänellä on ollut epäonnea viime aikoina ja olen mieluusti lainannut hänelle rahaa 167 000 euroa. Hän on varakas mutta tilpäistä rahapulaa. Saan omani kun hän realisoi salkkuuaan , sijoitussalkkuaan.
Siis täh? Lasket kai leikkiä???