Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teet työtä täällä ilmaiseksi?

Vierailija
10.03.2013 |

Tarkoitan tätä palstailua. Olemme tämän keskustelupalstan ilmaisia "sisällöntuottajia" eli niitä tyyppejä, joista maksetaan mainostuloja. Tämänkin ajan voisi käyttää esim. oman blogin pitämiseen ja saada mainostulot itselle.

ex-kirjoittelija

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ihmettelen itseäni välillä. Lisäksi kirjoitan mielestäni melko laadukkaita kommentteja yleensä, joista joku lehti voisi maksaa rahalla ;)

Mutta: täällä on tämä anonymiteetin turva, voi testailla ajatuksen lentoaan...

ujous? heikko itsetunto? elämän täytettä? rehellistä  ja mielenkiintoista puhetta (koska ollaan anonyymeja)

Vierailija
2/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hauska kirjoitella anonyymina. Väitellä, provosoida, kysyä neuvoa ym.

Ja noi blogit... emmää jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa! En ole tullutkaan ajatelleeksi. Mäkään en kirjoita enää!

Vierailija
4/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajat tuottavat ilmaiseksi sisältöä, vastineeksi siitä kirjoittajilla on ilmainen alusta mielipiteilleen ja paljon lukijoita. Kaikki voittavat.

Vierailija
5/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oliskin hauskaa kun av-mammat alkais kaikki pitää blogeja jostain alapääkarvoituksista sun muista :D

Vierailija
6/11 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos tulee paljon läppää, kuka sitä haluaa jossain blogissa yksin ruikuttaa

Vierailija
7/11 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän blogia, se ei sisällöltään  ole sellainen, että voisi kiinnostaa mainostajia.

Mä taas iloitsen tän palstan sellaisista anonyymeista keskusteluista, joita ei vois käydä muualla.

Vierailija
8/11 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikö teille makseta sitten mitään? Kyllä mä olen saanut korvauksen jo vuosia.

Vierailija
9/11 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimpä, täällä voi puhua oikeastaan ihan mistä tahansa ilman sen kummenpaa sensuuria lukuunottamatta tietenkään laittomuudet, niihin kannustaminen jne. Blogi on henkilökohtainen ja sieltä on helpommin tunnistettavissa, vaikka ei kirjoittaisikaan nimellään. Tämä on mun mielestä ihan mahtava palsta, kysellä ja mietiskellä voi mitä tahansa tyhmää mitä ei ikimaailmassa kehtaisi keltään naamatusten kysellä ja vastauksenkin saa minuutissa parissa.

Vierailija
10/11 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö muut saa tästä mitään?

Mulle maksetaan euro/aloitettu viesti+euro/100merkkiä. Eli 300 merkin viestistä tupsahtaa tilille 4euroa jne. Viime kuussa tienasin reilu 900 euroa tällä. Olen luullut, että tämä on ihan yleinen käytäntö palstalla,

Hulluja olette, jos ilmaiseksi viitsitte kirjoitella.

Vierailija
11/11 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa mitään blogeja lukea, hyvä jos miehen ja tyttären jaksan käydä lukemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme