Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oikeasti pääsee eroon netti/facebook-riippuvuudesta? :(

Vierailija
10.03.2013 |

Olen jo pari vuotta ollut iltaisin ihan täysin netin orja. Ja tajusin, etten mitään hyödyllistä täältä katsele, pyörin keskustelupalstoilla tylsistyneenä ja nettikaupoissa, ja toki aina facebook auki :( No, facebookia en halua täysin jättää, mutta haluaisin huomattavasti vähentää siellä pyörimistä. Ja iltaisin olisi järkevämpääkin tekemistä kuin täällä netissä surffailu. Jotenkin tämä monen tunnin koneella olo päivittäin tekee oloni huonoksi, mutta en vain osaa lopettaa! Olen lihonutkin vain tämän istumisen takia :(

Olisiko kellään hyviä ja toimivia vinkkejä, kun veri vetää aina illalla koneelle useaksi tunniksi? Kiitos jos voisit auttaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, mä vaan olen koukussa pelkästään keskustelupalstoihin. Aina jään kiinni johonkin keskusteluun ja on pakko heti seuraavana päivänä mahdollisimman pian päästä katsomaan onko keskustelu edennyt jne... Typerintähän on että aika usein se "keskustelu" on jotain typerää jankkaamista, tai vaikka itse näkisi vaivaa ja perustelisi jne. niin toiset keskustelijat eivät niin tee.

Se taas mulle on vierasta että mikä fb:ssä koukuttaa. Mihin siellä saa ajan kulumaan? No, mä en ikinä päivitä mitään enkä kommentoi joten ehkä en vaan ole niin sisällä siellä muutenkaan...

Vierailija
2/5 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutismilla. Sillä pääsee irti. Todettu on. Vähän kuin alkkarillakim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ulkoilua, kävele reippaasti ja ihaile luontoa. Mieti elämäsi uutta suuntaa. Tule kotiin ja katso itseäsi rakastavasi peilistä. Punaiset posket ja kirkkaat silmät happihyppelyn takia.

Ihminen on luotu liikkumaan. Ajatus juoksee ihan eri tavalla kun saat pois itsesi näytön edestä. Voimaa muutokseen

Vierailija
4/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itsellesi jotain muuta tekemistä, minäkin jämähdän helposti koneelle jos ei ole muuta tekemistä ja koneella helposti vierähtäisi useampikin tunti tehden tuota "ei-mitään".

Kuntoile, tee vatsalihasliikkeitä, osta crosstrainer ja polje sillä tunti, hypi hyppynarulla, kokkaa, järjestä vaatekaappi tai vaatehuone, käy kävelyllä, pese kaikki kodin peilit, ompele, askartele, maalaa, piirrä....

Vierailija
5/5 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdelinkin sivuilta löydät tietoa nettiriippuvuudesta ja siitä irti pääsemisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän