Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireitako?

10.03.2013 |

Moikka! Varmaan sata kertaa koluttu aihe, mutta nyt taas itselle niin ajankohtainen. Tässä kolmatta yritellään, kaksi aikaisempaa lasta jo 11 ja 13-vuotiaat. Iltatähtönen siis  =)

Vajaan viikon kuluttua pitäisi menkkojen alkaa, oireita löytyy tällaisia:

- rinnat ovat ara

- todella kovaa päivittäistä juimintaa/viiltoa/särkyä alavatsalla/häpyluun tienoilla

- nenä totaalisen tukossa jo useamman päivä

- välillä nopeasti noustessa/asentoa vaihtaessa kunnon repäisevää kipua alavatsalla

- kuumottavaa kipua selässä

- loputon väsymys

Mulla ei ole koskaan ennen menkkoja oikeastaan mitään oireita, siksi nämä oireet ovat oikeen pysäyttäneet miettimään, josko olisi tärpännyt. Mulla ikäkin aiheuttaa paineita jo, olen 37-vuotias. Onko muilla ollut vastaavia tuntemuksia tässä vaiheessa kiertoa. Kiitollisena vastauksista!  =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin kiinnostaisi tietää.. :) ovis oli 28.2 ja alavatsaa nipistelee välillä.. rinnat on niin helkutan kipiät.. tai nännit ehkä enemmänki, niin että vesi sattuu suihkussa.. lisäks nännipihaan ilmaantunu niinku sellasia pieniä "näppylöitä/nyppylöitä :D lämmöt koko ajan n. 36,5 ja normisti 34,5.. pientä etovaa oloa tietyistä hajuista ja aamuisin kun n,puoli seiska lähden töihin (ja maha on tyhjä ja tulee juotua kahvi)  niin kolmesti on pöntölle puhuttu.. tämä olisi siis eka lapsi meillä.. ja kiinnostas kyl tietää että minkälaisia oireita on muille tullut.. esim ennen plussausta?

Vierailija
2/4 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kahdesta ekasta on jo niin pitkä aika, mutta muistan, että juuri ennen plussaamista rinnat olivat todella kosketusarat. Muita oireita en muista tunteneeni. Nyt siis kropassa tuntuu tapahtuvan enemmän kuin silloin, hmmm. Tai sitten olen vaan vanha!  =)

Plussatuulia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään selvisi sitten tämäkin pähkäily: raskaana ollaan. Aamulla kaksi selkeää viivaa testissä ♥  Testasin kp 26/28.

Vierailija
4/4 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi.. onnea.. itse tein kanssa 15.3 testin.. KAKSI viivaa :) niin oon onnesta soikeena.. olin niin varma oireista mut silti jännitti tehdä testi.. ;D tosin tein lauantaina vielä uuden ,ettei edellinen vaan ollut viallinen.. eipä ollut.. tukevasti raskaana :)