Kuka on isorintaisin ?
Kommentit (25)
Niin ja E75 voi olla hyvin myös B90, ei vain osata ostaa oikean kokoisia liivejä (suurennetaan kuppikokoa kun pitäisi suurentaa ympärystä)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 09:30"]
En yhtään ihmettele näitä isoja rintaliivikokoja. Jatkuvasti ihmisten keskipaino nousee, väestö lihoo, ylipainoisuus ja liikalihavuus yleistyvät. Ja kun väestö lihoo, tulee uusia plus kokojen vaatekauppoja, entistä suurempia rintaliivikokoja jne. Huolestuttavaa!
[/quote]
Ihminen kun lihoo niin myös liivin ympärys isonee. Jos ympärys on joku 70, niin en sanoisi lihavaksi, ellei ole sitten tosi onnekas että kilot kertyy just presiis persukseen ja tisseihin.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 09:37"]
Niin ja E75 voi olla hyvin myös B90, ei vain osata ostaa oikean kokoisia liivejä (suurennetaan kuppikokoa kun pitäisi suurentaa ympärystä)
[/quote]
Yleensähän se menee juuri toisin päin. Isonnetaan ympärystä kun pitäisi etsiä isompaa kuppikokoa. Sitten putoilee olkaimet ja liivit on selkä puolella reilusti ylempänä kuin etupuolella.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 09:30"]
En yhtään ihmettele näitä isoja rintaliivikokoja. Jatkuvasti ihmisten keskipaino nousee, väestö lihoo, ylipainoisuus ja liikalihavuus yleistyvät. Ja kun väestö lihoo, tulee uusia plus kokojen vaatekauppoja, entistä suurempia rintaliivikokoja jne. Huolestuttavaa!
[/quote]
Ihminen kun lihoo niin myös liivin ympärys isonee. Jos ympärys on joku 70, niin en sanoisi lihavaksi, ellei ole sitten tosi onnekas että kilot kertyy just presiis persukseen ja tisseihin.
[/quote]
Ympärysmitta on rintakehän mitta rintojen alapuolelta. Useimmille läski kertyy vyötärölle, lantiolle ja rintaan. Sitten kun ympärysmitta alkaa kasvaa ylipainon takia tilanne on jo todella paha ja hälyyttävä!
155cm pitkällä ympärysmitta 65 (mitattu mittanauhalla) ja silti ylipainoa...
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 09:47"]Ympärysmitta on rintakehän mitta rintojen alapuolelta. Useimmille läski kertyy vyötärölle, lantiolle ja rintaan. Sitten kun ympärysmitta alkaa kasvaa ylipainon takia tilanne on jo todella paha ja hälyyttävä!
155cm pitkällä ympärysmitta 65 (mitattu mittanauhalla) ja silti ylipainoa...
[/quote]
Kyllä minä tiedän mistä ne mitat mitataan. Tiedän myös henkilökohtaisesti sen, että joku 70E voi olla hoikan ihmisen koko. Itse ainakin lihon helposti vyötäröltä ja se alkaa näkyä kyllä myös liivikoossa nopeasti. Olen ollut normaalipainon ylärajalla 80ympäryksen rintsikoissakin.
Ja toisaalta edelleen moni ostaa väärän kokoiset liivit.
Normaalipainoisena ei siis voi olla isorintainen.
Siis 75J, ja kateellisille voin sanoa, että olen normaalipainoinen ja ettei kannata olla kateellinen. Harkitsen pienennysleikkausta, mutta siitä jää niin rumat arvet.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 17:22"]
80K
[/quote]
EN usko.
[/quote]Ei oo mikään pakko uskoa. En minäkään uskonut, kun Changelta viimeksi tätä kokoa tarjottiin. Eikä kannata kadehtia K-kuppia, mulla on isot ja hankalat rinnat, joissa on liikaa rasvaa kuten muussakin kehossani.
ei kukaan usko K-kuppia ilman kuvaa ,siis rintsikat päällä kuvaa.
;) En ainakaan mä. A75, vain yksi rinta.
Minä olen E70, mutta en todellakaan ole mikään iosrintainen. Ihan normaali.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 17:22"]
80K
[/quote]
EN usko.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 17:18"]
;) En ainakaan mä. A75, vain yksi rinta.
[/quote]
heh heh, tänne voi kuka vaan kirjoitta vaikka mitä,
ei toimi ilman kuvia