Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta 2vrk yritetty synnytystä käynnistää eikä onnistu :/

Vierailija
10.03.2013 |

Huomenna sitten ilmeisesti kotiin ainakin pariksi päiväksi..huoh

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä käynnistetään, mitkä viikot menossa? Millä yritetty käynnistää?

Vierailija
2/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhtään lohduttaa niin ikinä ei ole tässä maailmassa vielä vauva sisälle jäänyt, aina on ulos saatu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmyrkytys syynä,ei tosin niin paha että olisi hätätilanne tms.

Olen syönyt nyt 2vrk sellaisia Cytotec-pillereitä ja kyllä on ollutkin kipeitä supistuksia MUTTA kohdunsuu se vaan on kiinni..ap

Vierailija
4/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mulla oli ihan sama tilanne. Kotona olin muutaman päivän ja sitten uusi yritys. Silloinkaan ei vielä ekana päivänä käynnistynyt, mutta kun lopulta käynnistyi, oli vauva neljässä tunnissa maailmassa. Kyllä se siitä. Mutta teidän kokemuksesta, että nuo käynnistelypäivät tuntuu ihan viikon pituisilta! Tsemppiä!

Vierailija
5/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä saatiin just ja just laitettua ballonki. Eka päivä meni siinä. Tokana päivänä sain Cytotecia neljään otteeseen, mut ei tullu supistuksen supistusta. Kolmannen päivän aamuna puhkastiin kalvot kun olin just sen verran auki et sai sen tehtyä ja lisäks laitettiin oksitosiinitippa. Ja poika syntyi sitte neljännen päivän aamuna.. Joten ei ollu nopeaa toimintaa mun kohdalla, missään vaiheessa.:D

Vierailija
6/11 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla esikoista käynnistettiin pillereillä, sitten ballongilla ja lopuks olin 7h tipalla.. ei mitään tapahtunut. no, nukuin siinä sitten parisen tuntia ja taas kidutustippaan 7h.. no sitten en saanut syödä enkä juoda kun meinasivat hätäsektiota kun vauvan sydänäänetkin aina katosivat.. juuri kun kätilö tuli sanomaan että leikkaushuone ois valmis ja sinne lähdetään niin tuli uskomaton ponnistamisen tarve.. sanoin kätilölle että nyt se vauva on tulossa... sanoi vain että ei varmasti ole kun paikat oli puoli tuntia sitten vielä niin epäkypsät... käskin kuitenkin tarkistaa.. no, kätilö sitten kurkkasi ja sanoi "herran jumala, kyllähän se on tulossa" siitä sitten vartti ja olikin ihana pieni poika sylissä ja parin päivän kivut oli sekunnissa pois. :)

Vierailija
7/11 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yli 2vrk käynnisteltiin ja kun paikat alkoi viimein avautua, huomattiin tarjontavirhe ja ei kun leikkauspöydälle! Vauva oli pihalla puolessa tunnissa. Kyllä se sieltä ulos tulee, mutta tunnit voi tuntua pitkiltä, kun odottaa. Voi alkaa yhtäkkiäkin tapahtua. Itsekään en ehtinyt kissaa sanoa, kun sektiopäätös oli tehty ja vauva leikattu pihalle. 

Vierailija
8/11 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten lisää, jos sinutkin palautetaan leikkaussalista yhtenä kappaleena, vaikka on jo varattu sektioaika. Niin kävi minulle, kun oli ensin vissiin viikko käynnistelty kaikilla siihen aikaan käytössä olleilla keinoilla. Mikä on ballong ja milloin se on tullut käyttöön?

Vierailija
9/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä täälläkin. Käynnistys on kyllä niin syvältä ja poikittain. Toivottavasti pääset nyt kuitenkin käymään kotonakin välissä jos tuloksia ei näytä heti tulevan.  Voi olla, että kun kotona rentoudut, synnytys alkaakin etenemään. Onneksi käynnistyskään ei ikuisuuksia kestä (ei mullakaan kestänyt kuin rapiat kaksi vuorokautta) ja sitten saakin vauvan syliin! 

Vierailija
10/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, ettei missään käytetä enää cytotecia vaan kaikkialla on siirrytty ballonkiin.

Vierailija
11/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä ballonkiakaan voi laittaa jos paikat on täysin kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi