Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytettyjä rintaliivejä UFF/SPR Kontti?

Vierailija
10.03.2013 |

Kannattaako/kehtaako esim. UFF keräyslaatikkoon viedä rintaliivejä? Siivosin alusvaatelaatikkoa ja kokosin nipun todella hyväkuntoisia, mutta käytettyjä rintaliivejä pois heitettäväksi. Ko. liiveissä ei siis ole mitään muuta vikaa kuin että ne eivät enää mahdu minulle. Osaa liiveistä on käytetty vain muutaman kerran kun olen todennut, että ne eivät ole minulle hyvät.

Heitänkö liivit roskiin vai vienkö keräykseen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen viennyt uffiin. kyllä siellä niitä myydään ja lähetetään myös afrikkaan ;) 

Vierailija
2/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräykseen, juuri niistä on pula kun suurin osa ei niitä kierrätä, näin kuin joskus lehdestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt kontiin kerran/kaksi pestyjä uudenveroisia liivejä, jotka eivät  ole malliltaan sopineet minulle.

Olen ajatellut, että jos ei edes kehitysmaihin kelpaa niin heittäköön sitten roskiin.

Vierailija
4/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä kontissa rintsikoita on myynnissä

Vierailija
5/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, kyllä minulla moni muulin vaate koskee ihoon...

Olen miettinyt samaa. Raskauksien ja imetysten aikana/jälkeen koko on muuttunut, joten vähän käytettyjä vääränkokoisia liivejä löytyy. Ostan yleensä suhteellisen laadukkaita, Prima Donnaa, Freyaa, Marie Jo'ta, ja ajattelin, että joku voisi olla hyvillään löytäessään kirppikseltä noita vähänkäytettyinä. Kuitenkin jos periaatteesta joku ei toisen vanhoja käytä, mietin olisiko paras pitää omissa  kaapeissa "pahan päivän varalla".

Vierailija
6/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos infosta! Pakkaan siis liivit muun keräyslaatikkoon menevän tavaran mukaan. ap

Vierailija
7/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut muutamat käytetyt siistit rintikat kirpputorilta. Kyllähän niitä uusiakin rintsikoita sovitetaan kaupassa ihan paljaiden rintojen päälle. Olen myös ostanut todella huonoja, kulahtaneita rintikoita, silloin kun malli on ollut sama kuin omissa, vielä muuten hyvissä, mutta vain kaarituki on katkennut. Olen sitten tehnyt pienen reiän rintsikoiden kaarituen kanavan yläreunaan ja vaihtanut kaarituen ehjään.

Vierailija
8/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Minä en kyllä pystyisi käyttämään jonkun toisen vanhoja rintaliivejä, alushousuja tai sukkia tai mitään muutakaan vaatetta, joka tulee ihoa vasten!

Vierailija
9/19 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 19:53"]

Hyi helvetti! Minä en kyllä pystyisi käyttämään jonkun toisen vanhoja rintaliivejä, alushousuja tai sukkia tai mitään muutakaan vaatetta, joka tulee ihoa vasten!

[/quote]

Otatko synnärille omat vaatteet mukaan?

Vierailija
10/19 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa, sillä meitä rintaliiveistä kiinnostuneita miehiäkin löytyy.

Niistä on vielä varmasti hyötyä ja iloa monelle.

Vierailija
11/19 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun laitat, minulla on hankala koko, eikä varaa ostaa uusia laadukkaita. Kyllä niistä kirppisliiveistä näkee onko ne vähän käytettyjä vai ei. Osaan myös pestä pyykkiä. Mielenkiintoista, että joku vertasi käytettyjen liivien ostamista itsensä myymiseen.

Vierailija
12/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan mielelläni pöksyjä ja käytettyjä liivejä miel. ympärysmitaltaan 100 tai 95. Kirjoita dee100@suomi24.fi

Vierailija
13/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä viemään!!

Vierailija
14/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut kunnon mukaan roskiin tai keräykseen. 

Vierailija
15/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin lehdestä, että erityisesti alusvaatteista on pula. Monella ei ole varaa nirsoilla. Kyllä minä (70E) ainakin mieluummin käyttäisin käytettyjä liivejä kuin en liivejä lainkaan.

Vierailija
16/19 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kirppisostaja pese vaatteet ennen kuin ottaa ne käyttöön ja kunnon näkee kun ostaa

Vierailija
17/19 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl niitä voi myydä

Vierailija
18/19 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin aiheesta Pelastusarmeijan kirpparilla ja siellä ottavat mielellään "sellaisia joita tarjoaisit vaikka kaverille" eli ehjiä ja siistejä, tietysti.

Vierailija
19/19 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätykseen ehdottomasti, ei roskiin. Mä ostan mielelläni käytettyjä naisten alusvaatteita, ei haittaa jos kulahtannu tai vähä rikki. Olen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän