Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina "Äitiiiii!!!" ?

Vierailija
10.03.2013 |

Mikä ihme siinä on että lapet AINA huutavat Äitii! kun tarvitsevat jotain? Miksi ei asiaa voi kysyä isältä joka on välillä jopa siinä ihan vieressä? Esim. juuri nyt mies ja kuopus ovat syömässä aamupalaa. Minä olen syönyt esikoisen kanssa jo pari tuntia sitten. Tyttö huutaa minulle että haluaa lisää mehua. Isä istuu siinä puolen metrin päässä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta se isä pomppaamaan moisesta pyynnöstä. Ajan kanssa oppivat molemmat.

Vierailija
2/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä vastaa...

Minä vastaan lapsille vaikka huutavat äitiä, ei ne lapset opi kysymään vanhempia. Tyydytään kohtaloon ja isäkin vain tottuu vastaamaan äiti-huutoihin. Ei sen ihmeellisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on tottuneet että äiti passaa, myös isää. Opeta äijäs tavoille. Sano myös lapsille että isä on siinä vieressä ja isä auttaa.

Vierailija
4/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lapsi huuda sitä kenen kanssa enemmän on.. Meillä kuuluu vaan ISIII!!!.. Isi sitä ja isi tätä.. Ainoa kun kuulen Äiti sanan on, että ÄITI, MISSÄ ISI ON?. :) Joskus näinkin päin. Ennen kuin mua leimataan huonoksi äidiksi niin minä menin töihin ja isä jäi kotia. Mies halusi kokeilla ja en kieltänyt. Olinhan jo ollut kotona melkein vuoden. Mä jään kotia kun tämä toinen syntyy.. :) Mies olikin fiksu jäädessään yhden lapsen kanssa kotia minä saankin olla kun on useampi..

Vierailija
5/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pph ja oma pieni mukana ryhmässä. Ehdottomasti siis vietän enemmän aikaa nuorimmaiseni kanssa kuin isänsä mutta silti iltaisin ja viikonloppuisin kuuluu aina "isiiiii..!!"

Vierailija
6/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noin koska isä reagoi niin hitaasti, että äiti auttaa paljon nopeammin vaikka isä olisi vieressä. Lapsetkin ovat siis valitettavasti oppineet että kannattaa huutaa äitiä.

Vierailija
7/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 19:13"]

Meillä noin koska isä reagoi niin hitaasti, että äiti auttaa paljon nopeammin vaikka isä olisi vieressä. Lapsetkin ovat siis valitettavasti oppineet että kannattaa huutaa äitiä.

[/quote]

Sama vika... 

Joskus on kyllä pakko sit vaan karjua takaisin, että sano isälles.

Vierailija
8/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet lapsesi siihen opettanut.

Vierailija
9/9 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset huutavat yhtä paljon isää, elleivät enemmän kuin äitiä. Taidan olla todella onnekas, sillä minulla on mies joka todella OSALLISTUU arjen pyörittämiseen ja viettää aikaa lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi