Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö hävetä, jos naama ja nimi näkyy tuossa Facebook-yhteisöliitännäisessä?

Vierailija
09.03.2013 |

Siitäpä voi mukavasti klikkailla palstalaisten tietoja :DD

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kaverini tykkää vauva.fi sivusta. Itse en juuri sen takia tykännyt, koska en halua, että naama näkyisi.. Salaa siis tykkään ;)

Vierailija
2/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä se näkyy?? Voitko selittää, en tajua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai no nyt huomasin! Mäkään en siksi tykkää yleensä mistään, ettei naama näy :)

Vierailija
4/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, voimme kehittää lauantai-illan ratoksi seurapelin "yhdistä pimpuli ja naama"..

Vierailija
5/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mitään Facebookkia näy tuossa. Ai niin, näkyihän se joskus alussa, mutta laitoin Adblockiin eston

||facebook.com/plugins/*

:-)

Vierailija
6/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikkee pitää aina hävetä?

Vierailija
7/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin olen täällä aiakisemmin ihmetellyt, etteikö ihmisiä hävetä tykätä FB:ssä, siis omalla nimellä(!) ja kuvalla vauva.fi:stä.

Kieltämättä, jos tyyppi, jonka muistaisin tuosta, hakisi firmastamme töitä, en välttämätä olisi hänen valitsemisensa kannalla...

Vierailija
8/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon vois vastata, että eikö hävetä olla FB:ssä?

Vierailija
9/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 22:43"]

Kieltämättä, jos tyyppi, jonka muistaisin tuosta, hakisi firmastamme töitä, en välttämätä olisi hänen valitsemisensa kannalla...

[/quote]

Ei juma, ihanko oikeasti jättäisit palkkaamatta pätevän tyypin jo se FB:ssä tykkää vauva.fi:stä? :´D Millä alalla teidän firma oikein toimii?

Vierailija
10/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Ei mulla mitään salattavaa ole. Mua vaan naurattaa, kun tuossa on aina mun veljeni kuva. :D (on myös naapureita, käly, ja useita kavereita) Vauvan FB sivuilla mä en ole käynyt, enkä diggaillut.

Vierailija
11/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin olen täällä aiakisemmin ihmetellyt, etteikö ihmisiä hävetä tykätä FB:ssä, siis omalla nimellä(!) ja kuvalla vauva.fi:stä.

[/quote]

Kuka noita naamoja edes kyylää? Saati vielä niin, että joku niistä jäis mieleen? Pitää olla aika tylsä elämä, että alkas niitä selailla ja tutkia. Jopa niin että työnhakijoita niistä bongais. Ja olethan muuten itsekin tällä palstalla, anna nyt hemmetissä itselles potkut mitä pikimmin :) 

Vierailija
12/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

et voi olla tosissasi :p

Vierailija
13/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 23:32"]

[/quote]

et voi olla tosissasi :p

[/quote]

Joo-o, todennäkösesti ei olekaan...

Vierailija
14/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jaa somessa täällä olevia älyttömiä postauksia, niin ei hätää. Onhan täällä riskinsä.

Vierailija
15/22 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäis? Eikö tämä Vauva.fi ole aika laaja sivusto? Mulla esim. meni vuosi ennen kuin tutustuin av:hen, aluksi olin vain vauvakuume- ja odotus-keskustelujen seurailija ja lueskelin satunnaisesti joitain vauva.fi:n artikkeleja.

Vierailija
16/22 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUH! Ihana somelainen muija, tykkää vauva.fi:sta!

Hei oikeesti, kellä on aikaa/kiinnostusta katella noita pikku-kuvia? Mä en ois niitä edes huomannut ellei tässä sitä olisi kerrottu!

Vierailija
17/22 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä jos tyyppi, jonka muistaisin tuosta, olisi tekemässä työpaikkahaastattelua jättäisin kyllä ko. firman väliin... että, ihan hyvä, että olet täällä salassa ;D

Vierailija
18/22 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla näkyy noissa kuvissa sellaiset, jotka on mun fb-kavereita. Eikä ne välttämättä täällä palstaile. En näe siis yhteyttä välttämättä vauva.fi -tykkääjillä ja av-mammoilla.:D

Vierailija
19/22 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vie hiiren noiden pikkunaamojen päälle, ilmestyy kuvan haltijan koko nimi......

Vierailija
20/22 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikkunaamaa klikkaamalla pääsee kätsysti ko. tyypin faceprofiiliin...