Eikö hävetä, jos naama ja nimi näkyy tuossa Facebook-yhteisöliitännäisessä?
Siitäpä voi mukavasti klikkailla palstalaisten tietoja :DD
Kommentit (22)
Siis missä se näkyy?? Voitko selittää, en tajua!
Ai no nyt huomasin! Mäkään en siksi tykkää yleensä mistään, ettei naama näy :)
no niin, voimme kehittää lauantai-illan ratoksi seurapelin "yhdistä pimpuli ja naama"..
Mulla mitään Facebookkia näy tuossa. Ai niin, näkyihän se joskus alussa, mutta laitoin Adblockiin eston
||facebook.com/plugins/*
:-)
Tätä mäkin olen täällä aiakisemmin ihmetellyt, etteikö ihmisiä hävetä tykätä FB:ssä, siis omalla nimellä(!) ja kuvalla vauva.fi:stä.
Kieltämättä, jos tyyppi, jonka muistaisin tuosta, hakisi firmastamme töitä, en välttämätä olisi hänen valitsemisensa kannalla...
Tohon vois vastata, että eikö hävetä olla FB:ssä?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 22:43"]
Kieltämättä, jos tyyppi, jonka muistaisin tuosta, hakisi firmastamme töitä, en välttämätä olisi hänen valitsemisensa kannalla...
[/quote]
Ei juma, ihanko oikeasti jättäisit palkkaamatta pätevän tyypin jo se FB:ssä tykkää vauva.fi:stä? :´D Millä alalla teidän firma oikein toimii?
Ei hävetä. Ei mulla mitään salattavaa ole. Mua vaan naurattaa, kun tuossa on aina mun veljeni kuva. :D (on myös naapureita, käly, ja useita kavereita) Vauvan FB sivuilla mä en ole käynyt, enkä diggaillut.
Tätä mäkin olen täällä aiakisemmin ihmetellyt, etteikö ihmisiä hävetä tykätä FB:ssä, siis omalla nimellä(!) ja kuvalla vauva.fi:stä.
[/quote]
Kuka noita naamoja edes kyylää? Saati vielä niin, että joku niistä jäis mieleen? Pitää olla aika tylsä elämä, että alkas niitä selailla ja tutkia. Jopa niin että työnhakijoita niistä bongais. Ja olethan muuten itsekin tällä palstalla, anna nyt hemmetissä itselles potkut mitä pikimmin :)
[/quote]
et voi olla tosissasi :p
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 23:32"]
[/quote]
et voi olla tosissasi :p
[/quote]
Joo-o, todennäkösesti ei olekaan...
Jos et jaa somessa täällä olevia älyttömiä postauksia, niin ei hätää. Onhan täällä riskinsä.
Miksi hävettäis? Eikö tämä Vauva.fi ole aika laaja sivusto? Mulla esim. meni vuosi ennen kuin tutustuin av:hen, aluksi olin vain vauvakuume- ja odotus-keskustelujen seurailija ja lueskelin satunnaisesti joitain vauva.fi:n artikkeleja.
UUH! Ihana somelainen muija, tykkää vauva.fi:sta!
Hei oikeesti, kellä on aikaa/kiinnostusta katella noita pikku-kuvia? Mä en ois niitä edes huomannut ellei tässä sitä olisi kerrottu!
Kieltämättä jos tyyppi, jonka muistaisin tuosta, olisi tekemässä työpaikkahaastattelua jättäisin kyllä ko. firman väliin... että, ihan hyvä, että olet täällä salassa ;D
No mulla näkyy noissa kuvissa sellaiset, jotka on mun fb-kavereita. Eikä ne välttämättä täällä palstaile. En näe siis yhteyttä välttämättä vauva.fi -tykkääjillä ja av-mammoilla.:D
Kun vie hiiren noiden pikkunaamojen päälle, ilmestyy kuvan haltijan koko nimi......
Ja pikkunaamaa klikkaamalla pääsee kätsysti ko. tyypin faceprofiiliin...
Moni kaverini tykkää vauva.fi sivusta. Itse en juuri sen takia tykännyt, koska en halua, että naama näkyisi.. Salaa siis tykkään ;)