Suositelkaa meille etelänmatkaa?
Kaksi nelikymppistä aikuista ja 13-vuotias tyttö.
Eli ei yöelämää, vaan rantoja ja hyvää ruokaa. Halvalla pitäisi kuitenkin päästä, emme kaipaa mitään luksusta ja sellaiset turistikohteet ovat ok, missä nuoriso ei niin riehuisi.
Olisiko joku Kreikan saarista tällainen esim?
Olemme käyneet vain Kyproksella ja Bulgariassa, joten joku muu kiitos. Turkki on ehdoton no!
Kommentit (4)
mä myös suosittelen kreetaa ja siellä platanias
Tervetuloa tänne Kreikkaan! Paikkoja on tuhansia, mutta jos haluatte ihan valmismatkan niin suosittelen vaikka Korfun saarta ja sieltä Agios Stefanosta. Ranta on Korfun parhain. Siellä on myös hyvät ravintolat ja shoppailuakin voi harrastaa juuri sopivasti. Rauhallinen ihana paikka, mutta myös jos haluaa, voi siellä bilettääkin.
Rodos, Kos, Kreeta on mun mielestä aika kulunutta Kreikkaa. Monet tykkää, mutta sehän juuri riippuu siitä mitä hakee.
Mulla ei ole kokemusta Kreikasta, mutta uskoisin että siellä on paljonkin hyviä pakkoja. Tuttavat ovat käyneet perheisneen Kosilla ja Korfulla useasti, joten ne ovat varmasti sopivia.
Omasta puolestani suosittelen Kroatiaa (kesällä jos olette menossa siis). Mahdollisia kohteita on paljon ja rannat vähän vaihtelevat, jossain on kivikkoisempaa mutta hiekkarantoja on myös. Ruoka on hyvää, aika italialaistyyppistä. Turisteja on, mutta eipä juuri ollenkaan sellaisia nuorisokohteita.
Mallorca, Kreeta. Kreetaa suosittelen lämpimästi, siellä olen käynyt.