Ennustan Persuille kovaa vaalitulosta.
Itse äänestän myös heitä elämäni ensimmäisen kerran.
Tiimissäni, missä työskentelen on 5 korkeakoulutettua naista iältään 30-45v. Aiemmin ei yleensä ole politiikkaa puhuttu, mutta nyt tuli puheeksi tämä hämmennys, mikä Suomern poliittisella kentällä on, niin meistä viidestä itseni mukaan lukien 3 ilmoitti äänestävänsä PS. 2 ei sanonut kantaansa.
Olin todella yllättynyt enkä olisi ikinä tätä heistä arvannut, ikäänkuin se persunleima näkyisi ulospäin. Näin on ajateltu ennen.
Kommentit (15)
Onhan ruotsalainen kansanpuoluekin tavallaan yhden asian puolue, mutta se ei ole estänyt sitä toimimasta tehokkaasti eri funktioissa. Se, että puolueella on selkeä linja yhdessä asiassa, ei estä sitä toimimasta muissakin rooleissa. Se, mikä nyt huolettaa muita puolueita, ja syystäkin, että kansa on tulossa tuossa yhdessä asiassa Perussuomalaisten linjoille suhteettoman sinisilmäisyyden sijaan.
Miksi teet tätä spämmäystä päivittäin. Esiinnyt milloin kenenäkin ja muuten aina samaa tuubaa. Xxx äänestää persuja. Juu. Niin varmaan
Maksetaanko sinulle tästä? Muuta syytä ei oikein löydy. Ei sinulla voi näin tylsää olla
Itse olen korkeakoulutettu ja aion ensimmäistä kertaa äänestää persuja. En siksi, että kannatan heitä, vaan se on protesti kokoomusta vastaan jota olen aina tähän asti äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet tätä spämmäystä päivittäin. Esiinnyt milloin kenenäkin ja muuten aina samaa tuubaa. Xxx äänestää persuja. Juu. Niin varmaan
Maksetaanko sinulle tästä? Muuta syytä ei oikein löydy. Ei sinulla voi näin tylsää olla
Suosittelen lääkityksen tarkastaista harhoihin. Tää oli 1. kerta kun tästä asiasta kirjoitan ja en muutenkaan käy täällä kuin viikonloppuisin. Arksisin ei ole aikaa.
Tämä Jouni jaksaa.
Kirjoittaa aina korkeakoulutetuista naisista ja niiden innosta äänestää persuja. Kaikki Suomen naiset ovat tulleet toisiin ajatuksiin :)
Uskon, että olet oikeassa. Kun katsoo kyseisen puolueen johtoa, nykyisiä kansanedustajia ja yleensä poliittista agendaa niin yli 10% kannatus on todella kova vaalitulos ! Viisikin olisi tuolla ilveilyllä varsin ok.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen korkeakoulutettu ja aion ensimmäistä kertaa äänestää persuja. En siksi, että kannatan heitä, vaan se on protesti kokoomusta vastaan jota olen aina tähän asti äänestänyt.
Miten tämä on protesti kokoomukselle, että äänestä vielä oikeistolaisen osa hihhulipolitiikkaa. Äänestä kommarit. Se täällä se kokoomuksen vastapooli on. Idiootti.
AP on siinä oikeassa, että idiodismi ei aina näy päälle päin. Se paljastuu vasta kun avaa suunsa. Kuten tässäkin tapauksessa. Britit on nyt hyvä esimerkki mitä valtiolle tapahtuu kun asioita ymmärtämätön porukka ryhtyy protestiääniä antamaan.
On sinulla kyllä aika vahvat defenssit, jos olettaa kaikkien naisten viestien, jotka aikovat äänestää persuja, tulevan yhdeltä näppikseltä. Akateemiset naiset (kuten minä) varmaan reagoivat herkästi siihen, kun täällä aina väitetään vain duunarimiesten äänestävän perussuomalaisia. Ja kertovat siksi, että näin ei ole.
Voiko Perussuomalaiset saada enemmän vahinkoa aikaan kun Sipilä ja Berner ovat saaneet? En usko. Ehkä tässä pitää mennä Hippokrateen periaatteen myötä, että ensinnäkin, älä ainakaan aiheuta vahinkoa.
Lol. Surkeaa vaalityötä. Lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
On sinulla kyllä aika vahvat defenssit, jos olettaa kaikkien naisten viestien, jotka aikovat äänestää persuja, tulevan yhdeltä näppikseltä. Akateemiset naiset (kuten minä) varmaan reagoivat herkästi siihen, kun täällä aina väitetään vain duunarimiesten äänestävän perussuomalaisia. Ja kertovat siksi, että näin ei ole.
Voiko Perussuomalaiset saada enemmän vahinkoa aikaan kun Sipilä ja Berner ovat saaneet? En usko. Ehkä tässä pitää mennä Hippokrateen periaatteen myötä, että ensinnäkin, älä ainakaan aiheuta vahinkoa.
Täällä kuka vaan voi sanoa olevansa ihan mitä tahansa. Tämä yksi ja sama spämmää päivittäin samaa tuubaa leikkien olevansa milloin kukakin.
Se on pelkästään säälittävää. Miksi muiden puolueiden ei tarvitse tällaiseen lähteä?
En tiedä minkään puolueen aiheuttavan enempää vahinkoa. Se ainakin on varma
Kun katsoo eilistä Ylen ylimäärää klo 21 näkee paljon uutta.
Linjalla Rinne - Orpo on muodostunut silmäpeliä, mukana myös Kepu ja Vihreät. Siinä se hallitus taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa tulee suraavat 5 viikkoa. Toivottavasti hänelle maksetaan hyvin
Vierailija kirjoitti:
VAUVA-palstalla mainostaminen vähentää kannatusta mutta jatka vaan!
Mikset muuten kirjoita miesten palstoille. Et ilmeisesti uskalla. Et taida olla sellainen oikea mies.
Miksi? Persut on yhden asian puolue, joka toteuttaa erittäin oikeistolaista talouspolitiikkaa. Ei sovi pienituloiselle.