Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Konkreettisia esimerkkejä työhaastatteluun... Joka paikassa niitä painotetaan, miten niitä asioita on hyvä muotoilla?

Vierailija
08.03.2019 |

Työhaastatteluun menossa ja joka paikassa painotetaan konkreettisia esimerkkejä. Olen kirjoittanut ylös vastauksiani mahdollisiin kysymyksiin ja muutenkin miettinyt asiaa. Mutta kaipaan vinkkiä miten nuita konkreettisia esimerkkejä käytetään asia yhteydessä. Minulla ei ole paljoa kokemusta mistä voisin hakea esimerkkejä... Vinkkejä muotoilusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään vinkkejä?

Vierailija
2/3 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "väität" jotain niin siihen on hyvä olla jotain perusteluita. Väittää voi mitä vain, "Opin kaupan kassana ollessani asiakaspalvelua, yrittäjyyshenkisyyttä, lassoamaan kuun taivaalta, jne", mutta sinun pitää osata kertoa miten osaat ja opit nuo asiat. "Asiakaspalvelu koostui asiakkaiden auttamisena sekä kassatyöskentelynä. Yrittäjyyttä opin inventaarioiden tekemisenä jne".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti kerrot jonkun TAPAUKSEN, jossa olet käyttänyt tai oppinut kyseistä taitoa tai ominaisuutta. Esim. Ongelmanratkaisusta: ”Kerran tuli asiakas, joka halusi xxx-palvelua. No meillä ei ollut sitä tarjolla, mutta kun kyselin, mihin hän tarvitsi XXXää, kävi ilmi, että hän halusi tehdä YYY. No silloin tajusin, että samaan tulokseen pääsee yhtä hyvin ZZZ-palvelulla, jota meillä oli tarjolla, ja niin ongelma ratkesi ja kaikki olivat tyytyväisiä.”

Kerro siis joku haaste tai tarve ja miten olen selättänyt tai täyttänyt sen. Pysy asiassa (älä ala selitellä mitään melkein asiaanliittyvää, äläkä yksityiskohtia, vaan vain se, mikä todistaa kysymyksessä olevan taidon käyttämisestä.

Vältä rasistisia tai seksistisiä ilmauksia. Yksilöi, mikä oli sinun osuutesi asiassa (verrattuna edim tiimin tai firman osuuteen), eli olitko ”mukana tekemässä”, vai teitkö itse.