Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Dr Phil - kotiäiti/uraäititappelu menossa!
Kommentit (3)
Itse olin kotona siihen asti kun nuorimmainen täytti 3 vuotta, sen jälkeen se ei olisi ollut kyllä taloudellisestikaan mahdollista mutta mulle tuo toimi hyvin. Nyt kun on lapset jo koulussa tuntuisi ihan hassulta olla kotona päivät pitkät yksinään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minuta lapsen pitäisi saada olla kotona äidin tai isän kanssa ainakin parivuotiaaksi. Mutta kyllä isommille tekee hyvää olla päivähoidossa muiden lasten kanssa. Tuntuu hassulta nämä amerikkalaiset kotiäidit joiden lapset jo isoja koululaisia. Mitä ihmettä se äiti tekee kotona päivät pitkät kun lapset koulussa? Lukee lehtiä ja makaa sohvalla? Ei se siivoaminen ja ruoanlaitto montaa tuntia vie.
Alue: Aihe vapaa
" en mä opeta lapsia suvataisemattomiksi" , urputti vaikka itse oli kannanotoissaan niin fanaattinen.
Lisäksi kävi moneen kertaan ilmi, että enemmän kuin sillä, onko äiti kotiäiti vai työssä käyvä äiti, on merkitystä sillä, miten paljon huomiota ja hellyyttä lapsi saa. Tärkeä asia muistaa!
Voi olla, että joku kotiäiti ei jaksa/viitsi lapsille huomiota antaa, vaikka on koko päivän kotona lasten kanssa. ELi tosiaan tärkeintä kuunnella koko perheen tarpeita.