Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti! Olitko hiihtoloman jälkeen a) virkistynyt b) rasittunut?

Vierailija
08.03.2013 |

Ihan mielenkiinnosta. :) Mitä teit ja miten se vaikutti siihen mitkä oli fiilikset?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittunut. Eka oli lapsi ökätaudissa, sitten minä. Ei tehty juurikaan muuta kuin maattiin kotona,  oksennettiin, ravattiin vessassa ja pestiin pyykkiä.

Vierailija
2/10 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittunut, meilläkin sekä flunssa että yrjötauti koko viikon riesana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistynyt  :)

Koska menimme Himokselle jonne on vain 300km.

Meillä oli iso, siisti, tasokas mökki.

Söimme paljon rinneravintolassa, ravintolassa ja pizzeriassa ym eli ei tarvinnut kokata.

Perheen teinikin oli aika hyvällä fiiliksellä  ;)

Aurinko paistoi peräti 3 päivänä!

Vierailija
4/10 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukamas todella perinpohjin rentoutunut (olimme perheen kanssa kaukomatkalla), mutta eipä mennyt monta tuntia takaisin töissä kun tuntui että olin taas yhtä stressaantunut ja ahdistunut kuin ennen lomaa.

Vierailija
5/10 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä talviloma ensiviikolla. maanantaina olis lähtö kanarialle ja veikkaan että olen erittäin virkistäytynyt kun kotiudutaan

Vierailija
6/10 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt aika virkistymiseen. Pääasiassa olin vaan.

Vierailija
7/10 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkistynyt. kiva loma kotona vietettiin, ulkoilua, museoita, ystäviä,oleilua.

Vierailija
8/10 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiihtoloman.....?

Kotona neljän alle eskari-ikäisen kanssa, joten jos tässä päivisin edes vessaan pääsee yksin, niin se jo lomaa...;)

Vierailija
9/10 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin rasittunut ja väsynyt. Sairastuin ennen hiihtolomaa ja olin toipilas. Mies ja toinen lapsista sairastui myös ja olivat taudissa/toipilaina ja toinen lapsi sairastui keskellä lomaa. Vikana päivänä käytiin pulkkamäessä ja kaikki ihan hikisinä ja yskäisinä huohotellen, kun kuntoa ei vain ollut. Kaaduttiin sänkyihin ja melkein itkua väännettiin, kun arki alkoi.

Vierailija
10/10 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä lomalla olo tuntui tosi rentoutuneelta ja hyvältä! Kaikki hyvällä päällä. Kaikki terveinä, säät suosi. Lasketeltiin, levättiin ja nautittiin valmiista ruuasta. Stressitön, hyvä loma!

Arkeen paluu olikin sitten karu. Olo on väsynyt ja jotenkin pettynyt, kun loma ja yhdessäolo loppui. Kotihommat, koulu, harrastukset tuntuivat kaatuvan rysäyksellä päälle.

Kaipa tämä tästä asettuu... Kertoo varmaan vaan, että oli ihanaa viettää perheen kesken vapaalla koko viikko! Onneksi kohta pääsiäinen ja sitten enää pikkuhyppäys kesälomaan:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi