Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro eksoottisin muistosi sairaalasta 70-luvulla?

Vierailija
08.03.2013 |

Jos olet itse ollut potilaana tai jos joku läheisesi on ollut

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetterinukutus leikkausta varten oli kamala. Ne tuntemukset siinä, kun eetteri alkoi vaikuttaa tosi inhottavia. Ja sitten se aine piti oksentaa pois leikkauksen jälkeen. Tuntui tietenkin kurjalta oksentaa kun vasta leikattuun mahaan kävi kipeää. Umpparileikkauksen jälkeen olin viikon sairaalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, muuten tutut voi tunnistaa. ;)

Vierailija
4/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko 5 v sidottiin sänkyyn kun ei halunnut jotain toimenpidettä. Jalat ja kädet oli sidottuna kunnes äiti tuli katsomaan meitä ja vapautti siskoni. Itse oli ihan kiltisti, koska en halunnut tulla sidotuksi. Ei enää varmaan uskaltas kukaan hoitsu yrittää lapselle tuollaista tehdä :)

Vierailija
5/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kätilö ajeli pillunkarvat ennen synnytystä

Vierailija
6/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 66 ja jostain syystä minulle jouduttiin noin neljä vuotiaana tekemään selkäydinpunktio. Jouduin jäämään osastolle ja muistan miten itkin oven takana, kun isä lähti. Punktio sattui ihan sairaasti ja sen jälkeen ei saanut pitää tyynyä pään alla. Askartelin jossain vaiheessa jonkun peikon, joka sitten katosi ja siitäkin tuli iso suru.

9-vuotiaana leikattiin umpisuoli ja osastolle mentiin ensin kylvettäjän kautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi