Mitä olet aina halunnut kysyä pankkivirkailijalta?
Kommentit (31)
Minusta työnne vaikuttaa aika tylsältä, Onko se sitä?
Minulla on käteisenä 500 euroa. Saako sen tuoda laitettavaksi tililleen ilman poliisikuulustelua?
Tutkitko ihmisten tilitietoja huviksesi? Edes saldoja jossain asikaslistauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta työnne vaikuttaa aika tylsältä, Onko se sitä?
Että mitä tehtävää tarkoitat? Vain pieni osa pankkivirkailijoista työskentelee konttorissa asiakkaiden pällisteltävänä. Oma työni ei todellakaan ole tylsää, vaan erittäin mielenkiintoista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käteisenä 500 euroa. Saako sen tuoda laitettavaksi tililleen ilman poliisikuulustelua?
Ehkä, ehkä et.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tutkitko ihmisten tilitietoja huviksesi? Edes saldoja jossain asikaslistauksessa?
No en todellakaan. Tuo on kiellettyä. Ei tulisi edes mieleen. Ja seuraa potkut jos kärähtää.
ap
Mitä hyötyä on 100, 200 ja 500 euron seteleistä, kun sellaista ei voi normaali ihminen millään järkevällä tavalla saada käsiinsä? Pitää matkustaa lähimpään isoon kaupunkiin, jossa isoa lisämaksua vastaan sitten voi nostaa sellaisen pankin kassapalvelusta, joka on auki korkeintaan joskus karkauspäivinä kello 9.45-10.15.
Miksi pankeilla on aina vaan isommat palvelumaksut, vaikka melkein kaikki konttorit on lakkautettu eikä korkoja maksella käyttötileille?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on 100, 200 ja 500 euron seteleistä, kun sellaista ei voi normaali ihminen millään järkevällä tavalla saada käsiinsä? Pitää matkustaa lähimpään isoon kaupunkiin, jossa isoa lisämaksua vastaan sitten voi nostaa sellaisen pankin kassapalvelusta, joka on auki korkeintaan joskus karkauspäivinä kello 9.45-10.15.
500 euron setelistähän luovutaan.
Jos työpaikallesi ilmestyisi tuore lottovoittaja, ihan tavallisen oloinen ja suunnilleen ikäisesi mies tallettamaan miljooniaan niin kokisitko kiusausta tutustua häneen jollain konstilla?
Miltä tuntui vaihtaa sielu helmikorvakoruihin?
Mitä asuntolainaneuvottelussa kysellään? Tutkitaanko tiliotteet tms?
Onko palkka niin surkea mitä olen kuullut? Ale 2000 brutto? Onko kaikki pankkivirkailijat velvoitettu myymään asiakkaille oheistuotteita?
No? :)