Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, turhautumista ja avautumista seksistä

Vierailija
08.03.2013 |

Mies totesi, että olen muuttunut kamalaksi hormonihirviöksi aloitettuani e-pillerit (ehdin niitä syödä 9kk, joten vaikutukset oli tullut jäädäkseen) Sanoi, että minun  pitäisi lopetta kokonaan hormonien popsiminen. No yhteistuumin lopetin sitten pillerit ja sovimme, että siirrymme sitten kondomiin.

No.. sitten alkaa valitus, että kondomi on hankala ja on yhtä sähläämistä koko ajan. Puristaa kuulemma liikaa (merkistä huolimatta), ei pysy paikoillaan ja mies tulee liian aikaisin. 

Ilman ehkäisyä en todellakaan seksiä harrasta, sillä en halua tulla raskaaksi nyt. Kuopus vasta 1v.

Että siihen tyssäsi nyt meidän seksi sitten.. En jaksa enää :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka.

Vaikuttaa niin paikallisesti, että ei tule samanlaisia häiriöitä kuin pillereistä.

itslleni pillerit eivät sovinneet, pahensivat vain bipouttani, mutta kierukan kanssa ei ollut ongelmia.

Ja mitä parasta, ei kuukautisia!

Vierailija
2/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika,laitata kierukka! Tai jokin muu paikallinen- ehkäisyrengas vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, mistä lähtien enteriä painamalla on jäänyt toi väli...?

(sori, ot)

Vierailija
4/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sitä mieltä, että ei enää hormoneja ja en minäkään niitä jaksa. Eli ei mitään hormonaalista kiitos.

Kondomi minulle ok, mutta miehelle nyt näyttää olevan hankala :/

-ap-

Vierailija
5/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka entäs? Ei hormoneja, jotka sekoittaisi systeemin.

Vierailija
6/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka ehdottomasti! Mullekaan ei sovi minkäänlainen hormonaalinen ehkäisy, kuparikierukkaa ei edes muista. Helppo ja vaivaton :)