Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mieheltä naistenpäivälahjaksi keltaisen ruukkukukan...

Vierailija
08.03.2013 |

En tykkää keltaisista kukista, puutarhassanikaan ei ole mitään keltaista. Keltainen on rikkaruohojen väri. Ja mummoille annetaan ruukkukukkia. Näin vähän mieheni mua tuntee 15 vuoden jälkeen :-(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Ehkäpä miehesi ei vaan arvannut, että olet noin herkkäihipiäinen vielä noinkin kypsässä iässä. ;)  Ajatushan oli kaunis, eikö?

Vierailija
2/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen symboloi ikuista rakkautta. Liekö kukkakauppias antanut miehellesi värivinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen, miehesi on sentään muistanut naistenpäivän ja sinut. Kaikki miehet eivät noteeraa asiaa mitenkään. Ajatus on tosiaan kaunis :)

Vierailija
4/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ruukkukukka!?! Kimppu valkoisia tulppaaneja olisi ollut mieluisa.

Vierailija
5/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissit on nyt halpoja ja keltainen piristää! Omalta mieheltäni en saanut mitään.

Vierailija
6/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut mitään,kuten tavallista. Eikä varmaan suurinosa muistakaan naisista. Minunkin mieheni tuntee minut ilmeisen huonosti vielä 14v jälkeen, vaikka olen usein toivonut ääneen, että saisin häneltä kukkia.

Vierailija
7/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain tulilatvan ja vaaleanpunaisen. Tykkään väristä ja siitä että tulilatva kestää. Inhoan keltaista väriä.

Vierailija
8/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei täälläkään mitään. Synttärit parin päivän päästä, saapa nähdä muistaako.

Vierailija
9/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei osta lahjoja. Narisematta olisi kelvannut "mummokukkanenkin" mutta eipä tullut sitäkään.Tympeältähän se tuntuu.Ostan sitten itselleni kukkia kun mieli tekee mutta eipä se ole sama asia.Aina ei voi voittaa=((!

Vierailija
10/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, itse sain viime vuonna ruusubegonian. Tänä vuonna osasi mies tuoda leikkokukkia.

Vierailija
11/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisiin naisten juttuihin mieheni on tainnut tottua. Minä en saa kukkia, koska olen sanonut, etten pidä ruusuista, enkä ole osannut sanoa mitään tiettyä kukkaa mistä pitäisin. Mies on sanonut, että jos ostaisi kukkia niin ei kelpaisi kuitenkaan. Ja olisin oikein tyytyväinen ruukkukukkaan tai melkein mihin vain.

Vierailija
12/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut mitään, äsken vasta tokaisi että aijaa naistenpäivä, onneksi olkoon. Olen itse aina arvostanut paljon enemmän ruukkukasveja kuin hetkessä kuihtuvia leikkokukkia. Keltakukkainen ruukkukasvi olis kelvannut mulle enemmän kuin hyvin.

Vierailija
13/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun saan kukkia, saan gerberoita. En tykkää niistä yhtään, mutta miehen mielestä ne ovat niin ihania ja reippaita ja muistuttavat jotenkin minusta. Otan sen semmoisena suloisena juttuna, gerberat kuitenkin kuukahtavat lopulta. :)

Vierailija
14/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti nariset vaan täällä etkä miehellesi. Hän sentään muisti ja oli jopa ostanut jotain. Itse täällä en ole saanut edes mitään toivotuksia, enkä viitsi alkaa muistuttelemaankaan. olisin tosi iloinen jos edes toivottaisi jotain.

Vierailija
15/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulemma lahjaksi miehen sanoin, metvursti paketin kestomakkaroita, itselle osti?

Vierailija
16/16 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Kauheeta! Ota heti ero. Menköön ostelemaan kukkia jollekin toiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi