Haluatko, että ope palauttaa lapsesi
kokeen mieluummin perjantaina vai maanantaina? Perustelisitko, kiitos!
Kommentit (13)
Eipä mitään väliä. Pääasia, että palauttaa. Eikä haittaa, vaikka aina ne palautukset venyy, parin viikon pituiseksikin. Lienee tulee aina koeryppäät aineopettajille samaan aikaan (yläkoululainen siis minulla)
Onko sillä mitään väliä? Miksi olisi?
Mulle on ainakin ihan sama kirjoitanko nimeni lasten kokeisiin perjantaina vai maanantaina. Ihme kysymys.
perjantai on sikäli kiva päivä,että kun koe palautetaan silloin, ei ope maanantaina valita, että viikonloppu meni kokeitanne korjatessa. Siksi siis perjantai.
perjantai on sikäli kiva päivä,että kun koe palautetaan silloin, ei ope maanantaina valita, että viikonloppu meni kokeitanne korjatessa. Siksi siis perjantai.
Silloin kun se opettajalle parhaiten sopii, ja miten hän niitä ehtii korjailemaan. Eiköhän siitä ole kyse kuitenkin, että hän kyllä hallitsee oman työnsä organisoinnin itselleen parhaalla tavalla? Kokeiden korjaus on siinä yksi tehtävä, jonka tekemisen ajankohtaa hän voi sentään vähän valita muihin aikatauluihinsa sopivaksi. Ei nyt kuukausikaupalla voi viivyttää, mutta jos opella on esim. paljon luokkia, ja paljon kokeita korjattavana, niin kyllä jaksan odottaa seuraavaakin viikkoon.
Ne kokeiden palautukset usein viivästyvät myös siksi, että niitä ei voi palauttaa ennen kuin kaikki ovat kokeen tehneet. Kyse ei useinkaan ole open viitseliäisyydestä niitä korjata. Ja mulle on ihan sama koska ne palautetaan. Mitä väliä sillä olisi
Ihan sama. En katsele lapsen kokeita. Jos allekirjoitusta tarvitsee kokeeseen tai poissaolovihkoon niin olen antanut luvan kirjoittaa vaikka itse puolestani jos en ole kotona. Pääasia, että harrastuksissa ja kavereiden kanssa menee hyvin. Kouluarvosanoilla ei ole mutta merkitystä kuin että pääsee myöhemmin lukioon ja sinne pääsee 7-8 keskiarvolla. Nyt on joku 8,5.
Olipa yllättäviä vastauksia!
Meidän lapsen luokalla osa vanhemmista vaatii, ettei kokeita saisi palauttaa perjantaisin, ettei lasten viikonloppu menisi pilalle mahdollisen huonon arvosanan vuoksi. (korostan, että tämä ei ole provo).
Aiheesta kiisteltiin oikein kunnolla.
ap
Maanantaina jos meni huonosti. Siksi karhulaskutkin lähetetään maanantaina.
mieluummin perjantaina, jos menee huonosti, niin on viikonloppu aikaa kerrata uusintaan. :)
toisaalta kunhan palauttaa, että näkis missä muksun kanssa mennään. muksulla Oli matikan koe ennen hiihtolomaa, eikä palauttanut vielä. numero oli ilmestynyt wilmaan 8+ ja vinkki, että uusintaan. mitäs kohtia panostat, kun koe on yhä opella. eli kertaa kaiken.
Ei mitään merkitystä.