Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihaliemikuutioiden määrä

Vierailija
08.03.2019 |

Miksi knorrin ohje käskee laittaa 1 lihaliemikuutio / 0.5l vettä? Tuntuu ihan kauhealta määrältä... normaalisti olen laittanut 2l vettä ja 2 kuutiota :o voiko tuo edes pitää paikkaansa että 2litraa tarvitsisi 4 kuutiota?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u!

Vierailija
2/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee nimenomaan lihalientä, jos teet keittoa niin tietenkin laitat vähemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan keittoonkin nimenomaan ohjeen mukaan. Tulee makoisa soppa!

Vierailija
4/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin jauhelihakastikkeeseen 4 palikkaa, joten ei ihme että maistui suolaiselle.

Vierailija
5/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin jauhelihakastikkeeseen 4 palikkaa, joten ei ihme että maistui suolaiselle.

Liikaa :D

Vierailija
6/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knorrin fondit on parhaita. Käytän niitä lähes päivitätin ja antaa kyllä ruokaan kuin ruokaan makua, eikä tartte erikseen suolan kanssa leikkiä.

Vierailija
7/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkai sinulla makuaisti? Laita lisää kuutioit tai vettä, riippuen mitä siitä mielestäsi puuttuu? Ei voi olla noin avutonta.

Vierailija
8/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Knorrin fondit on parhaita. Käytän niitä lähes päivitätin ja antaa kyllä ruokaan kuin ruokaan makua, eikä tartte erikseen suolan kanssa leikkiä.

Ostin noita sienikastikkeessen, en ole varmaan 10 vuoteen käyttänyt... oksettavan makuista ja suolaista ja mäkin aikoinani tungin kuutioita joka ruokaan eikä mikään maistunut miltään ilman. En ala käyttää uudelleen kun olen riippuvuudesta päässyt eroon.

Vierailija
9/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhia ja epäterveellisiä nuo lihaliemikuutiot ovat. Ja paljon kalliimpia kuin suola ja mausteet.

Vierailija
10/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomien ruoanlaitto on just tuollaista, että heitetään soppaan lihaliemikuutioita, kun ei osata itse maustaa.

Vierailija
11/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusavuttomien ruoanlaitto on just tuollaista, että heitetään soppaan lihaliemikuutioita, kun ei osata itse maustaa.

Et sä saa suolalla ja pippurilla tule yhtä maukasta. Voihan niitä liemiä itsekin toki keitellä. Ja keittelisinkin, mutta ei ole aikaa.

Vierailija
12/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knorrin kuutiot on terveellisiä ja pitäähän keitoissa ja muhennoksissa suolaa olla, eihän ne tuimana maistu millekään.

Vierailija
13/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä saa suolalla ja pippurilla tule yhtä maukasta. Voihan niitä liemiä itsekin toki keitellä. Ja keittelisinkin, mutta ei ole aikaa.

Puhuinkin oikeasta maustamisesta enkä siitä, että osaat maustaa vain liemikuutiolla, suolalla ja pippurilla. Onhan niitä mausteita miljoona muutakin olemassa kuin suola ja pippuri.

Vierailija
14/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhat vaihtui, unohda suolaiset sikahintaiset lisäainepommit.

Vierailija
15/16 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosituhat vaihtui, unohda suolaiset sikahintaiset lisäainepommit.

Sikahintaiset? 6 fondirasiaa 2 euroa. En mä missään veneiden alla asu. Liemikuutiot antaa paljon aidompaa makua kun teidän kuivatut yrtit eli mausteet, jotka ovat tulleet ties mistä...

Kyllä Liha, Kana, Kasvis ja Kalaliemet on niitä parhaita ja aitoja makuja. Terveellistä ja ravitsevaa herkkujen herkkua keitoissa.

Vierailija
16/16 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainesosat

Suola*, perunatärkkelys*, sokeri*, naudanrasva7, 9 %, luontaiset aromit, kuivattu glukoosisiirappi, naudanliha2, 3 %, karamellisoitu sokeri, ekstra-neitsytoliiviöljy2, 0 %, OHRAmallasuute, mausteet* (mm. curry* sis. sarviapilaa* ja tähtianista*), valkosipulijauhe*, hapettumisenestoaine (rosmariiniuute*). Saattaa sisältää MAITOA, KANANMUNAA, SOIJAA, SELLERIÄ ja KALAA. *Luonnolliset ainesosat.

"epäterveellistä", "lisäainepommit". Tosi myrkyllistä tavaraa juu näyttää olevan.