Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemman miehen 37v ja nuoremman avovaimon 23v perheriita.

Vierailija
08.03.2013 |

Ollaan pidetty Reijon kanssa jon neljättä vuotta.Kaksi vuotta elettiin salasuhteessa,kunnes Reijo sai sen verran uskallusta että jätti perheensä ja muutettiin yhteen.Tästä aikaa siis kaksi vuotta.Meillä on nyt tuo rakkauselämä tasaantunut.Muutettiin toiseen yhteiseen vuokrakotiimme,tänne maaseudulle päin.Ollaan oltu kovia bilettämään ja nyt tuntuu että pitää päästä kauemmas keskustan humupaikoista ja huokutuksista.Vieressä on pururata mihin on kiva mennä Reijon kanssa yhdessä lenkille.Hän kertoo että exän ja lasten kanssa käytiin samalla pururadalla aikoinaan lenkeillä ja vieläpä perheen koirakin oli mukana.Olen nyt aikeissa erota.Olen puhunut siskolleni asiasta ja en halua jatkaa tätä suhdetta.Miten ilmoitan tilanteen vähin äänin,mies on äärettömän mustasukkainen ja sekavanoloinen kun ollaan parikin päivää erossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa tuossa oli se riita?

Vierailija
2/9 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niitä on koko ajan ollut.Mutta mua alkaa ahdistaa tää juttu joka päivä enemmän ja enemmän.Ikäero painaa ja miehen suku on ahdistavaa..meillä ei ole mitään yhteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakotitko sinä Reijon eroamaan? Uskallusta.Onko nössö?

Vierailija
4/9 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teillä oli yhteistä ne pari vuotta mitkä olitte jo aiemmin yhdessä?
Jos se on mustasukkainen niin älä sano mitään etukäteen (jos et halua sen alkavan anella sinua jäämään) vaan lähde sanomatta mitään.

Vierailija
5/9 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tarinan voi siis kertoa näinkin? Hyvä on, voin kirjoittaa sinulle tilaamasi vastauksen:

"Voi voi, kyllähän tuon nyt näkee kuka tahansa, että ikäeroa on liikaa. Ei onnistu suhde. Alle 25-vuotiaan aivot ovat niin kehittymättömät, että hän ei voi itse päättää seurustelukumppaniaan eikä seksipartneriaan. Kyllä on parasta erota samantien."

Noin. Oletko nyt tyytyväinen?

Vierailija
6/9 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap heittäytyi ovelaksi ja keksi tarinan aiheensa ympärille. Noniin, nyt ne ei tajua kuka olen ja kommentoi asiaani.... voi vittu sanon minä...

Vierailija
7/9 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi hyvä tietää siskosi ikä ennen kuin voi kunnolla kommentoida. Onko sisko varmasti yli 24-vuotias? Jos ei ole, niin hänen kanssaan ei kannata lainkaan keskustella, sillä niin nuorella ei voi olla mitään käsitystä parisuhteista.

Vierailija
8/9 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläpä koirakin oli mukana... ennen kuulumatonta! Minkä ikäisestä koirasta oli kyse?

Vierailija
9/9 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jäänyt jo vähän koukkuun näihin =D

Vähän odottaa jo avausta tästä samasta aiheesta, miten sitä on taas vähän muutettu.

Tää on jo aika erilainen kuin aiemmat vaikka vieläkin onneksi sentään niin tunnistettava ettei mennyt vahingossa ohi xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi