Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt kysytään ihan oikeilta ihmisiltä, eikä luoteta mainoksiin niin onko kukaan saanut Kollageenijuomasta apua iholleen?

Vierailija
08.03.2019 |

Pehmentääkö ja nuorentaako se ihoa vai onko vaan norjalaisten huijausta tämäkin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/10 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin vuoden verran. Ei mitään vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kuukausia käyttänyt, en huomaa vaikutusta.

Vierailija
4/10 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upitan, olisi nimittäin kiva kuulla näin suht ryppyisenä 25-vuotiaana. Minulla on varmaan joku häiriö kollageenin tuotannossa kun otsalla on ollut jo kymmenisen vuotta vaakarypyt, hymyillessä silmäkulmat harakanvarpailla ja suupielessä ryppy, yhyy. Olen kateellinen kolmikymppisille kavereille joilla ei ole rypyn ryppyä vaan ihanan kimmoisan ja pehmeän oloinen iho.

Vierailija
5/10 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upitan, olisi nimittäin kiva kuulla näin suht ryppyisenä 25-vuotiaana. Minulla on varmaan joku häiriö kollageenin tuotannossa kun otsalla on ollut jo kymmenisen vuotta vaakarypyt, hymyillessä silmäkulmat harakanvarpailla ja suupielessä ryppy, yhyy. Olen kateellinen kolmikymppisille kavereille joilla ei ole rypyn ryppyä vaan ihanan kimmoisan ja pehmeän oloinen iho.

Rypyt yleensä johtuvat kyllä liiasta auringolle altistumisesta.

Vierailija
6/10 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin viime talven kalakollageenikapseleita, ei mitään vaikutusta. Nyt olen käyttänyt parisen kuukautta toista kollageenijauhetta, en osaa vielä sanoa. Iho on nyt hyvässä kunnossa eikä yhtä kuiva kuin yleensä mutta olen sitä kyllä hoitanut ulkoisestikin.

Vierailija
7/10 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rypyt yleensä johtuvat kyllä liiasta auringolle altistumisesta.

No tuskinpa minun kohdallani. Olen tenavasta asti käyttänyt kasvoillakin aurinkorasvaa koska olen mallia "kalkkilaivan kapteeni joka palaa heti". Muutenkin auringonottaminen on kamalinta mitä tiedän, siis aivan hirveetä löhötä hikisenä niinkuin kana grillissä. /4

Vierailija
8/10 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageeni on proteiini ja proteiinit eivät imeydy pilkkomattomina suolistossa. Se hajoaa vatsalaukussa aminohapoiksi, niinkuin kaikki muutkin proteiinit. Suorina pistoksina siitä saattaisi jopa olla hyötyä. Nimenomaa saattaisi, sillä en tiedä miten solut suhtautuvat siihen.

Vierailija
10/10 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puteli maksaa halvimmillaan jotain 15 euroa, ja riittää  noin viikoksi.  Tuloksia pitäisi näkyä parin kk päästä.  Aika kalliiksi tulee, jos mitään vaikutuksia ei kuitenkaan ole, enkä usko että on.  Ja jos kuvittelee jotain vaikutusta olleenkin, niin sitten pitää vaan joka viikko ostaa se puteli ja juoda sitä koko loppuikänsä.  Heti rupsahtaa jos lopettaa.  Hyvä markkinointikikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän