Naistenpäivä. Ovatko miehenne muistaneet teitä tänään?
Miten musitivat? Itse sain kauniin kortin, kaulakorun ruupuksella ja ruusukimpun.
Kommentit (16)
Ei muistanut. Munaa olis tarjonnu mutta en halunnu.
Ei. Minusta naistenpäivää voisi juhlia lahjoittamalla vaikka kehitysmaiden naisten koulutukseen.
No onko ruupuksen saaminen nyt niin hieno juttu :P
Mä saan tänään munaa!!! On luvattu : )
En tahdo hänen muistavan minua lahjoilla naistenpäivänä, minusta sellaisesta naisten juhlimisesta aiheutuu se, että unohdetaan minkä vuoksi naistenpäivää vietetään:
Elämä ilman väkivaltaa on jokaisen oikeus. YK on julistanut vuoden 2013 naistenpäivän kansainväliseksi teemaksi naisiin ja tyttöihin kohdistuvan väkivallan lopettamisen. Jne, kts. täältä lisää:
http://www.unwomen.fi/kansainvalinen-naistenpaiva
Toivotti heti aamulla hyvää naistenpäivää, ei muuta. Ainakaan vielä. Jostain syystä tää naistenpäivä on sellainen, jonka muistaa aina. Ennen on tuonut töiden jälkeen kukkia, saa nähdä kunka tänäön... :-)
Toivotti hyvää narttujenpäivää ja tarjosi kahvilassa leivoskahvit.
Häh, pitääkö naistenpäivänäkin saada lahjoja??? Ei meillä kyllä kumpikaan edes muistanut mitään naistenpäivää. Onko muuten miestenpäivää olemassa?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 14:03"]
[/quote]
Miksi et? Olet naimisissa mutta et halua mieheltäsi seksiä? Miksi et eroa hänestä?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 14:08"]
Mä saan tänään munaa!!! On luvattu : )
[/quote]
Sitähän pitäisi saada joka päivä ilman eri lupauksiakin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 14:11"]
Häh, pitääkö naistenpäivänäkin saada lahjoja??? Ei meillä kyllä kumpikaan edes muistanut mitään naistenpäivää. Onko muuten miestenpäivää olemassa?
[/quote]
On sellainen olemassa mutta ketään ei se kiinnosta. Edes Suomen valtiota ei se kiinnosta
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 14:03"]
[/quote]
Miksi et? Olet naimisissa mutta et halua mieheltäsi seksiä? Miksi et eroa hänestä?
[/quote]
Ei kun just nyt ei tehny mieli. Joka päivä on seksiä, ehkä sitten illalla :)
Toivotti hyvää naisten päivää, antoi pusun ja koitti tissit :)
oikeesti? outoa : )