En osta enää mitään marokkolaisia tuotteita!
Kuulin juuri radiosta, että Marokko ei päästänyt EUn edustajia Länsi-Saharaan. Sama tilanne kuin Palestiinassa, alue miehitetty. Mutta Palestiinasta puhutaan koko ajan, Länsi-Saharasta ei mitään.
Nyt meni Marokon tuotteet boikottiin!
Kommentit (10)
Länsi-Saharan tilanne se jatkuu vaan. Oiskos jotain listaa marokkolaisista tuotteista (tai marokkolaisomistuksista firmoissa) niin voisin tutustua miten paljon sitä Marokon taloutta tulee tuettuakaan?
(ja tunnistuslukuna: kuusi kuusi kuusi)
EU:n edustajia ei päästetty Saharaan, ja siitä seuraa, ettet halua ostaa Marokkolaisia tuotteita....Mä en kertakaikkiaan ymmärrä tuota logiikka... muutenkin tuo Saharan seutu on poliittisesti hyvin kiistanalainen...
Mä en oo ikinä ostanutkaan marokkolaisia tuotteita, paitsi hatsia.
Sitä ostan kyllä edelleen, ei ole marokkolaisen, oikein pehmeän hassanin voittanutta.
Joko meidän kiintiömatu, Marokonmuslimi Junes Lokka on pyytänyt anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ikinä ostanutkaan marokkolaisia tuotteita, paitsi hatsia.
Sitä ostan kyllä edelleen, ei ole marokkolaisen, oikein pehmeän hassanin voittanutta.
Jep ja jep.
Miksi niiden olisi pitänyt päästää? Mitä itse ajattelisit siitä, että pitäisikö Suomen päästää vaikkapa Pohjois-Korean tarkkailijoita Jyväskylään, jos he sellaista vaatisivat?
Ne on rakentaneet muurinkin ihan varta vasten sinne.
Kehitysapu rahoilla siellä rakennetaan muuria ja ostellaan aseistusta diktaattorille. Mutta "näitähän sattuu" kun rahaa lahjoitetaan valtion ottamilla velkarahoilla vähän sinne ja tänne
Mitä marokolaisia tuotteita yleensä ostat? Itselle kun ei tule mieleen muuta kuin klementiinit vai mitä ne nyt on.