Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa äidit, että tekin olette niin väsyneitä ettei muiden seura kiinnosta! :(

Vierailija
07.03.2013 |

Lapset 3 v ja 1 v. Molemmat  vilkkaita poikia. Olen niin poikki etten jaksa vastata useinkaan edes puhelimeen. Varsinkin aamulla olen sumussa vielä edellisestä päivästä, että herään kunnolla vasta iltapäivällä. Ainoa mitä jaksan on hoitaa lapset ja koti. Ei muuta. Muiden seura ja kälätys olisi kauheinta mitä joutuisin lasten kiljumisen päälle vielä kuuntelemaan ja juttuihin keskittymään. Olen yh vailla tukiverkostoa, ja kavereilla on taasen ne kunnossa. He eivät ymmärrä, etten vain jaksa. Syy ei ole se, etten halua olla heidän kanssaan. Kaadun illalla uupumuksesta petiin ja aamulla nousen tietäen, että rumba päättyy vasta illalla. Nämä kun ei nuku kunnolla päiväunia, vanhempi ei enää ollenkaan.

Sanokaa etten ole ainoa! Sanokaa että tekin olette väsyneitä mieluummin omassa rauhassa kuin sinnittelette vieraille kahvia ja pullaa pöytään + siihen vielä vieraiden lasten korviahuumaava melu ja lelujen levittäminen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko ainoa mutta mene nukkumaan silloin kun pojatkin menevät Jo yksi hyvin nukuttu yö tekee ihmeitä. ja mitä siihen tulee että olet yh ja kaverit eivät. Et VOI tietää mitä siellä kavereiden kotona tapahtuu. Voi olla paljon ankeampaa kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla