Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väärinkäsityksillä syvään allikkoon!

Vierailija
08.03.2019 |

Istuskelin työkaverini - nuori nainen - kanssa myöhään illala avotoimistossa työskentelemässä (hän ei ilmeisesti tiennyt minunkin olevan vielä pöydän takana). Yhtäkkiä hän alkoi käydä melko rivoa keskustelua puhelimessa puolisonsa kanssa ja kuullessani lausahduksen "tähän tarvittaisiin nyt miesapua" niin heitin hassuna lausahduksena että "täällähän minä olen!" Tästä on nyt seurannut hirmuinen mekkala kun työ"kaveri" teki minusta häirintäilmoituksen ryhmämme päällikölle, joka tietenkin vain välitti eteenpäin. Nyt olen siis työpaikalla tutkinnassa häirinnästä ja tästä kuultuaan yrityksessämme työskentelevä seurustelukumppanikin on vetäytynyt pois ja on alkanut puhumaan erosta. Miten ihmeessä tälläisen tilanteen voi korjata ja osoittaa vain epäonniseksi sattumaksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök!! Olisin kyllä itsekin ilmoittanut, olet inhottava

Vierailija
2/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tähän voi oikein todeta kuin että välitön anteeksipyyntö olisi varmaankin purkanut koko tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa, että kärsit peräsuolen laskeumasta ja puhuit laskeumalle, et naiselle.

Vierailija
4/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se on todistettu, ettei naisilla ole huumorintajua. Häirintää... VMP.

Vierailija
5/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vastaisku. Se akkahan siinä häirintää harrasti, kun työpaikalla rivoja puhui. Potkut sellaiselle!

Vierailija
6/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nainen on tehnyt ilmoituksen? Puhuin siinä työajalla kaikessa rauhassa vähän kovemmista leikeistä puolison kanssa, kun työkaveri ilmoitti olevansa täällä. Sano, että halusit ilmoittaa olevasi paikalla puhelun luonteen takia. 

Vierailija
7/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nainen on tehnyt ilmoituksen? Puhuin siinä työajalla kaikessa rauhassa vähän kovemmista leikeistä puolison kanssa, kun työkaveri ilmoitti olevansa täällä. Sano, että halusit ilmoittaa olevasi paikalla puhelun luonteen takia. 

Luonnollisestihan ilmoituksen sisältö on minulta salainen, joten en pääse edes sen oikeellisuutta todentamaan. Tuntuu myös että tässä esimieheni käyttää tätä valta-asetelmana jolla saa minut "varuilleni"

Vierailija
8/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tälläset kuolaajat pilaa naisten mahdollisuuen työelämäs. salakuuntelit varmaan innoisas puhelua ja kyttäät tyttöä muutenkin ja varmast kans SoMessa käyt kattomas jos olis vähä uimakuvia. ihme ällötys! minun töissä oli samantapanen kyttä kun nuorena olin isolla toimistossa töisä ja sitten jouduin lopettaa työn kun ahdistuin täsät mkyttäämisesta. ihan oikein sulle ja hyvä että tyttiskin jättää

Vierailija
9/9 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen "tosi"tarina