Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin eilen sokkotreffeillä ja olen naisen mukaan "ihan v1 tun ruma"

Vierailija
08.03.2019 |

Tuli aika paha mieli.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha mieli tuli puolestasi, mutta kannattaa ensin tsempata, jonka jälkeen yritä kohdata elämän realiteetit silmästä silmään. Vain 10% miesväestöstä on komeita ja 8/10 sinkkunaisista jahtaa noita huippukappaleita.

Useassa eri testeissä siinä missä miehet arvioivat noin 50% kaikista hyvännäköiseksi ja vain 10-15% rumiksi. Naisten luvut taas olivat, että 15-20% oli hyvännäköisiä ja noin 70% olivat heidän mielestään rumia.

Naamaasi et voi muuttaa, mutta voit säännöllisellä liikunnalla, hyvillä ruokatottumuksilla ja käymällä kahdesti vuodessa vaatekaupassa saatat parantaa hieman tasoasi. Ja kun naiset vastaavat sinulle, että mitään tasoteorioita ei ole, niin he joko valehtelevat tai sitten eivät vain tiedä. Tiedät varmasti omista kokemuksistasi, että tasoteoria on täyttä totta.

Vaikka tuo tutkimus hyvännäköiseksi arvioitujen osuuksista pitäisi paikkaansa, pitää muistaa että luonteen vahvuuksilla voi ihan oikeasti paikata ulkonäköä, miehet ehkä vielä paremmin kuin naiset. Itsekin olen ihastunut pariin ei-niin-komeaan mieheen ihan vaan kun ovat olleet niin kivan oloisia persoonia.

Vierailija
22/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän että se nainen on sua aina rumempi. Todella rumat ihmiset puhuu noin.

Älä lannistu. Leuka ylhäällä kohti uusia pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha mieli tuli puolestasi, mutta kannattaa ensin tsempata, jonka jälkeen yritä kohdata elämän realiteetit silmästä silmään. Vain 10% miesväestöstä on komeita ja 8/10 sinkkunaisista jahtaa noita huippukappaleita.

Useassa eri testeissä siinä missä miehet arvioivat noin 50% kaikista hyvännäköiseksi ja vain 10-15% rumiksi. Naisten luvut taas olivat, että 15-20% oli hyvännäköisiä ja noin 70% olivat heidän mielestään rumia.

Naamaasi et voi muuttaa, mutta voit säännöllisellä liikunnalla, hyvillä ruokatottumuksilla ja käymällä kahdesti vuodessa vaatekaupassa saatat parantaa hieman tasoasi. Ja kun naiset vastaavat sinulle, että mitään tasoteorioita ei ole, niin he joko valehtelevat tai sitten eivät vain tiedä. Tiedät varmasti omista kokemuksistasi, että tasoteoria on täyttä totta.

Vaikka tuo tutkimus hyvännäköiseksi arvioitujen osuuksista pitäisi paikkaansa, pitää muistaa että luonteen vahvuuksilla voi ihan oikeasti paikata ulkonäköä, miehet ehkä vielä paremmin kuin naiset. Itsekin olen ihastunut pariin ei-niin-komeaan mieheen ihan vaan kun ovat olleet niin kivan oloisia persoonia.

99/100 tapauksista on hankala esittää sitä mahtavaa persoonaa, kun ei pääse edes esikarsinnan esikarsinnasta läpi. Tuota mitä mainitsit tapahtuu vain lähinnä työ- ja opiskelupaikoilla.

Vierailija
24/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa inhottava tyyppi. Sitä voi mielessään kukin ajatella mitä sattuu, mutta ei kaikkea tarvitse ulos oksentaa. Tätä on kyllä paljon nykyaikana, some tuntuu vahvistavan että pitää saada sanoa ja tehdä mitä vaan, koska "oon vaan rehellinen", "mulla on oikeus", "sananvapaus" jne. Vastuutakin pitäisi olla. Ei anna mitään lisäarvoa tuollainen ilkeily, kun olisi voinut sanoa myös että kiitos, mutta ei kiitos tällä kertaa.

Heikko itsetunto ja paha olo luultavasti häenellä ja tuo jotain egon pönkitystä kun pääsee kiusaamaan muita.