Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin eilen sokkotreffeillä ja olen naisen mukaan "ihan v1 tun ruma"

Vierailija
08.03.2019 |

Tuli aika paha mieli.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin ruma? Mene suihkuun

Vierailija
2/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun vielä lähestyin miehiä ja kerroin että olin ihastunut heihin, vastaus oli aina sama. Vtun ruma olin kaikkien mielestä. Terkkuja Jesselle, Miikalle, Jonnelle ja Villelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää sanoa toiselle päin naamaa tollaista, ihan sama minkänäköinen heppu on kyseessä

Vierailija
4/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko omasta mielestäsi?

Vierailija
5/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yhtään lohduttaa, niin nainen on huono tapainen moukka.

Vierailija
6/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ehkä ruma mutta alle keskitason mielestäni.

Ap

Vierailija
7/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muakin rumaksi sanottu kun amiksessa kerroin olevani ihastunut yhteen poikaan. Sano suoraan rumaksi.

Vierailija
8/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok. Pisteet rehellisyydestä. Seuraava kysymys kuuluu: oletko mielestäsi kaunis noin muuten ihmisenä? Huomaavainen, fiksu, hyvää kumppaniainesta? Jos vastaat kyllä, selitys on helppo. Deittisi oli pinnallinen. Siirry eteenpäin. Koska vaikka geenilotossa olisit hävinnyt, jos sinulla on muita hyviä ominaisuuksia, kyllä ne lopulta huomataan.

Vierailija
9/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella epäkohtelias kommentti. Kommentoijan sukupuolesta riippumatta. Ilkeä ei pitäisi olla kenellekään.

Vierailija
10/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on sanonut päin naamaa jollette ihan teinejä ole.

Vierailija
11/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille löytyy joku, joka tykkää ulkonäöstä. Makuasia.

Vierailija
12/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoiko päin naamaa? Uskomatonta törkeyttä. Mutta väistit luodin tässä tapauksessa.

Vierailija
13/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi, et menettänyt mitään. Se nainen oli selkeesti sisältä mätä. Tsemppiä.

Vierailija
14/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok. Pisteet rehellisyydestä. Seuraava kysymys kuuluu: oletko mielestäsi kaunis noin muuten ihmisenä? Huomaavainen, fiksu, hyvää kumppaniainesta? Jos vastaat kyllä, selitys on helppo. Deittisi oli pinnallinen. Siirry eteenpäin. Koska vaikka geenilotossa olisit hävinnyt, jos sinulla on muita hyviä ominaisuuksia, kyllä ne lopulta huomataan.

Yritän olla huomaavainen.Naisia kehun ja käyttäydyn asiallisesti.Poistin jo oman tiderprofiilinkin eilen kun en enää kehdannut pitää sitä siellä.

Ap

Vierailija
15/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvät tissit ja perse, mutta naama on ku petolinnunperse"

Kiitos eräskin mies.

Itse en sanois kenellekään.

Vierailija
16/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan kun vielä lähestyin miehiä ja kerroin että olin ihastunut heihin, vastaus oli aina sama. Vtun ruma olin kaikkien mielestä. Terkkuja Jesselle, Miikalle, Jonnelle ja Villelle!

Etkö enää ole lähestynyt?Minä en aijo enää lähestyä.

Ap

Vierailija
17/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloviestintää?

Vierailija
18/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka on noin tahditon ja ulkonäkökeskeinen ei etsi toista ihmisitä kumppaniksi, vaan itselleen taustaa, joka toisi hänet itsensä vielä paremmin esille. Eli voi olla että sisin puuttuu, tai sitten on niin nuori vielä. 

Kauneus menettää merkitystään, kun muutaman viikon jälkeen näkee kahvipöydässä aina saman naaman. Sen jälkeen alkavat suhteessa muut asiat tulla tärkeämmiksi, kuten esim. huumonrintaju, itsenäisyys, kyky puhaltaa yhteiseen hiileen, kyky tukea toista jne.

Vierailija
19/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen oli ruma sisältä.

Vierailija
20/24 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli tuli puolestasi, mutta kannattaa ensin tsempata, jonka jälkeen yritä kohdata elämän realiteetit silmästä silmään. Vain 10% miesväestöstä on komeita ja 8/10 sinkkunaisista jahtaa noita huippukappaleita.

Useassa eri testeissä siinä missä miehet arvioivat noin 50% kaikista hyvännäköiseksi ja vain 10-15% rumiksi. Naisten luvut taas olivat, että 15-20% oli hyvännäköisiä ja noin 70% olivat heidän mielestään rumia.

Naamaasi et voi muuttaa, mutta voit säännöllisellä liikunnalla, hyvillä ruokatottumuksilla ja käymällä kahdesti vuodessa vaatekaupassa saatat parantaa hieman tasoasi. Ja kun naiset vastaavat sinulle, että mitään tasoteorioita ei ole, niin he joko valehtelevat tai sitten eivät vain tiedä. Tiedät varmasti omista kokemuksistasi, että tasoteoria on täyttä totta.