Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitin tänään miehelleni, että en välitä siitä, mitä hän tekee.

Vierailija
07.03.2013 |

Hän kohtelee minua huonosti, pettää lupauksia, ei kunnioita, talloo yli. Hän on sanonut, että ei pidä ottaa henkilökohtaisesti. No, en voi sitten ottaa mitään hyvääkään henkilökohtaisesti. Joten en välitä. Ei kiinnosta. Tehköön mitä huvittaa.

En voi muuttaa häntä, mutta voin päättää, kuinka typerästi kodissani voi käyttäytyä. Joten jos hän ei heitä minua pihalle eikä lähde itse, on hänen lopetettava tyhmimmät temppunsa. Välinpitämättömyys hänen tekojaan kohtaan johtavat välinpitämättömyyteen häntä kohtaan ja sitten se olikin siinä. Senkin sanoin miehelle.

Tottakai suurin toiveeni on, että mies alkaa kunnioittaa minua ja suhteemme paranee. Sydämeni särkyy, koska tällä tavalla menetän hänet. En vain voi enää antaa hänen nujertaa itsetuntoani ja olla piittaamaton tunteistani.

Mitä olette mieltä: menetänkö miehen takuuvarmasti tällä tavalla vai onko vielä toivoa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä näytä. Menetät miehen joka tapauksessa. Miksi kidutat itseäsi?

Vierailija
2/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan ja mieskin sanoo rakastavansa. On siis ollut toivoa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:07"]

[/quote]

miehesi ei tiedä mitä rakkaus on eikä rakasta sinua, en tiedä mitä hän ajaa takaa kun sanoo rakastavansa sinua. ehkä hän saa jotain iloa kun hallitsee tilannetta. suosittelen vähintään pariterapiaa ja uusien pelisääntöjen luomista, kyllä toisen kunnioitus on automaatio rakkaudessa. miehesi kuulostaa hyvin lapselliselta.

Vierailija
4/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama menetätkö miehesi vai et, jos saat vaan itsesi takaisin.

Vierailija
5/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:25"]

Ihan sama menetätkö miehesi vai et, jos saat vaan itsesi takaisin.

[/quote]

Alan päästä tuohon. -ap

Vierailija
6/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:07"]

[/quote]

miehesi ei tiedä mitä rakkaus on eikä rakasta sinua, en tiedä mitä hän ajaa takaa kun sanoo rakastavansa sinua. ehkä hän saa jotain iloa kun hallitsee tilannetta. suosittelen vähintään pariterapiaa ja uusien pelisääntöjen luomista, kyllä toisen kunnioitus on automaatio rakkaudessa. miehesi kuulostaa hyvin lapselliselta.

[/quote]

ja ilkeältä

Vierailija
7/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se paska

Vierailija
8/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 19:38"]

jätä se paska

[/quote]

Katsotaan. Mulla ei ole enää kiire. -ap

Vierailija
9/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun minä otin oman arvoni takaisin, niin mies alkoi käyttäytymään entistä huonommin ja olin itse romahtaa. Ero tuli ja elämä on nyt henkisesti helpompaa. Surettaa silti.

Vierailija
10/13 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 21:02"]

No kun minä otin oman arvoni takaisin, niin mies alkoi käyttäytymään entistä huonommin ja olin itse romahtaa. Ero tuli ja elämä on nyt henkisesti helpompaa. Surettaa silti.

[/quote]

Toivottavasti minulle ei käy näin. Mieheni kysyi kyllä, onko hänellä mahdollisuutta näyttää, miten kohtelee minua paremmin. -ap

Vierailija
11/13 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme puhuneet vain käytännön asioista. Minä en kysy miehen kuulumisia enkä kerro omiani miehelle. Vastaan kyllä kysymyksiin. Sanoin, että huolehdin lapsesta siihen asti, kun mies tulee töistä ja kysyin, ottaako mies siitä eteenpäin vastuun. Lupasi, mutta saa nähdä, häipyykö omille menoilleen. Suhteemme kompastus onkin se, että mies ei pidä sopimuksia.  Pelkään, että tämä ei toimi, että mies sanoo, että hän ei ala tällaiseen pelleilyyn, ja tekee ihan mitä huvittaa. No, se kertoo minulle sitten jotakin. -ap

Vierailija
12/13 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap

Vierailija
13/13 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies alkoi muuttua vasta sitten, kun olin ihan oikeasti ja tosissani ottamassa eroa hänestä. Ei vaan tajunnut herätä ajoissa. Ei puheilla, ei pariterapialla. Joskus se äijä vaan on murrettava täysin, että sieltä sisältä löytyy jotain.