Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoover vai Volta

Vierailija
07.03.2013 |

Kertokaa kokemuksia Hooverin Rush Allergy-imurista ja Voltan Aptica All Floor-imurista. Molemmat on pölypussittomia ja pestävillä suodattimilla. Pölypussiton tarvitaan ehdottomasti, koska meillä on kaksi kissaa ja imuroitua tulee päivittäin...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo Hoover ja olen tosi tyytyväinen. Kokemusta on myös Dysonista ja tuo Hoover on muuten ihan yhtä kelpo peli, mutta säiliö on pienempi - tosin myös helpompi tyhjentää kuin Dyson.

Vierailija
2/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:06"]

Mulla on tuo Hoover ja olen tosi tyytyväinen. Kokemusta on myös Dysonista ja tuo Hoover on muuten ihan yhtä kelpo peli, mutta säiliö on pienempi - tosin myös helpompi tyhjentää kuin Dyson.

[/quote]

Mullakin siis kaksi kissaa.

t. edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noitten pölypussittomien imureiden säiliön tyhjennys on semmonen pölyn levitys operaatio ettei pahemmasta väliä, tehkää se hämärässä huoneessa vastavaloon niin näette.

Vierailija
4/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paska eri pakkauksessa. Isoäänisiä. Electrolux tai Philips ovat mielestäni parhaimmasta päästä.

Vierailija
5/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:06"]

[/quote]

niin Dysonin alkuperäinen patenttihan on vanhentunut ja kaikki voi nyt tehdä samanlaisia vacuumeja

Vierailija
6/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullu, että tuo säiliön tyhjentäminen on sotkuista, mutta pölypusseja pitää vaihtaa meillä jatkuvasti, kun on nuo lemmikit joten varmasti järkevämpi tuollainen pölypussiton. Ja voihan sen yrittää tehdä vaikka sanomalehden päällä...

ap

Vierailija
7/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:13"]

Oon kuullu, että tuo säiliön tyhjentäminen on sotkuista, mutta pölypusseja pitää vaihtaa meillä jatkuvasti, kun on nuo lemmikit joten varmasti järkevämpi tuollainen pölypussiton. Ja voihan sen yrittää tehdä vaikka sanomalehden päällä...

ap

[/quote]

heh heh sieltä leviää ne kaikkein pienimmät ja allergisoivimmat pertikkelit ympäri asuntoa, ei niitä nää mutta tuntee nenässä, siinä ei kyllä sanomalehdet auta yhtään mitään. pölypussillinen on parempi jos haluaa pölyt pois mutta tulee kalliimmaksi käyttää, sitä paitsi nykyisten pölypussillisten imureiden imuteho in aivan riittävä lattian siivoamiseen, kun imuroit patjaa tee se heti pussin vaihdon jälkeen

Vierailija
8/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tuosta Hooverin pölypussittomasta todella HUONOT kokemukset. Eli sitä en ainakaan suosittele.

Vierailija
9/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:19"]

Mulla taas tuosta Hooverin pölypussittomasta todella HUONOT kokemukset. Eli sitä en ainakaan suosittele.

[/quote]

voisitko vähän tarkentaa, oliko väärä väri vai.....

Vierailija
10/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eikö se onnistu suht siististi jos laittaa sen säiliön pussiin ja laittaa pussin suuta kiinni ja kaataa ne pölyt sitten vasta. Ja odottaa vaikka hetken että se pöly laskeutuu ennen kun ottaa sen säiliön pussista ja pesee. Ja kun käyttää biopussia, niin se on ekologistakin...

Vierailija
11/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:32"]

Hei, eikö se onnistu suht siististi jos laittaa sen säiliön pussiin ja laittaa pussin suuta kiinni ja kaataa ne pölyt sitten vasta. Ja odottaa vaikka hetken että se pöly laskeutuu ennen kun ottaa sen säiliön pussista ja pesee. Ja kun käyttää biopussia, niin se on ekologistakin...

[/quote]

kyllä se vähän auttaa, mutta toi hienoin pöly kun ei laskeudu ollenkaan siellä pussissa ja leviää voimakkaasti pienestäkin liikkeestä

Vierailija
12/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samati meillä ainakin tuota pölyä tulee ilmaan kun vaihtaa pölypussia (merkki Miele). Ja voihan sen pölypussin käydä vaihtamassa vaikka pihalla, jos tuota pientä pölyä pelkää. Ja kannattaa joskus huvikseen puistaa vaikka vaatetta, tyynyä tms. näin kevätauringossa. Kyllä sitä pölyä on ihan älyttömästi muutenkin, vaikka olisi justiin imuroinut! Huomasin vaan tänään, kun siivosin ja tuo kevätaurinko paistoi suoraan niihin biljardeihin pölyhiukkasiin...

Vierailija
13/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:44"]

Ihan samati meillä ainakin tuota pölyä tulee ilmaan kun vaihtaa pölypussia (merkki Miele). Ja voihan sen pölypussin käydä vaihtamassa vaikka pihalla, jos tuota pientä pölyä pelkää. Ja kannattaa joskus huvikseen puistaa vaikka vaatetta, tyynyä tms. näin kevätauringossa. Kyllä sitä pölyä on ihan älyttömästi muutenkin, vaikka olisi justiin imuroinut! Huomasin vaan tänään, kun siivosin ja tuo kevätaurinko paistoi suoraan niihin biljardeihin pölyhiukkasiin...

[/quote]

en ole onnistunut levittämään pölyä pussista mutta kait sekin onnistuu kun oiken sössii

Vierailija
14/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no sitähän ei huomaakkaan näin normaalivalossa. Tarkoitinkin, että kun katsot näin kevätauringon valossa, niin sitä hienoa pölyä on joka paikka täynnä. Vaikka puistelet peiton ja menet siihen kevätaurinkoon sen juuri puisteltun peiton kanssa ja puistelet sitä siinä kevätaurigon valossa, niin varmasti näet sitä pölyä! Ihan samati pölypussia vaihtaessa, tai sitten sinulla on vaan todella huono näkö.

Vierailija
15/16 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: älä tyhjennä säiliötä imuroinnin jälkeen vaan joskus ennen seuraavaa imurointia. Siinä imuroidessahan ne "ilmaan pölähtävät hiukkaset" rulevat imuroidioksi.

Vierailija
16/16 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nyt järkeäkin käyttää. Se säiliö tyhjennetään tietenkin ulkona pussiin.