Olen kipeä ja pyysin miestä samalla kun heittää kirjat kirjastoon ,tuomaan lakuBatteryn ärrältä koska muualta niitä ei saa.
Mies ärähti ettei hän osaa ostaa, tuu itse mukaan. Ja sitten piti vielä saarnan miten energiajuomat kasvattaa mahaa. Näytin keskaria, kun puhumaan ei ei pysty kuin kuiskimalla ja kuiskattu "haista pas""a " ei oikein ole vakuuttava. Minä itse hakisin kipeälle miehelle mitä pyytää, mutta mies ei voi ostaa minulle!
Niin ja halusin sen energiajuoman kun mies lähtee töihin klo 16 ja olen loppupäivän keskenään kolmen koululaisen kanssa. Kuuma kahvi ei nyt maistu.
Kommentit (26)
Kuinka vanhoja koululaiset ovat? Voisiko he kaikki tai joku heistä hakea sulle Batteryn?
Vai asutaanko taas jossain keskellä metsää, että lapset eivät yksinään pääsee kotipihaa kauemmaksi tai kioskille on matkaa muutamia kilometrejä ja eihän lapsukaiset voi kävellä noin pitkää matkaa?
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Itse olen kovassa flunssassa kotona yksin päivät 6kk kaksosten kanssa ja kestettävä vaan on. Pyysin miestä eilen tuomaan jäätelöä töiden jälkeen, mutta unohti. No ei siinä mitään, en todellakaan haistatellut vaan sanoin ettei haittaa. Tänään tuli äskön yllättäen lounaalle kotiin mukanaan minun lempparikiinalaista ja paketti jätskiä ja kukkia. Halusi hyvitellä kun eilen unohti, eikä olisi kyllä tarvinnut. Näin meillä toimii tämä suhde, ei tarvitse haistatella ja ei ole maailmanloppu, jos joskus ei osaakkaan tuoda jotain tai muista tuoda jotain. Elämä on mukavaa meillä näin
Vähän eri asia. Tuossa dynamiikka toimii. Entäpä jos mies olisi kieltäytynyt koska olet liian pullukka? Niin kuin moni energiajuoman kohdalla kommentoi. Tai mies ei koskaan viitsisi eväänsä sinun edestä liikuttaa? Tuskin aloittajakaan valittaisi energiajuomasta, jos mies pitäisi hänestä huolta muuten.
Olen yh ja olin juuri kipeä. Lapsi hoiti kauppareissut ja yritti tuoda minulle jotain kivaa. Toi tonnikalapitsaa😀. Hänen mielestään se oli hienoa ja tiesi, että tykkään kalasta. Pitsasta en välitä, mutta arvostan yritystä. Mies olisi voinut edes yrittää ostaa sen mitä vaimo pyysi. Olisihan vaimo arvostanut, jos mies yrittänyt.
Flunssa kestää viikon, jos sitä hoitaa, ja 7 päivää, jos ei hoida..
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Itse olen kovassa flunssassa kotona yksin päivät 6kk kaksosten kanssa ja kestettävä vaan on. Pyysin miestä eilen tuomaan jäätelöä töiden jälkeen, mutta unohti. No ei siinä mitään, en todellakaan haistatellut vaan sanoin ettei haittaa. Tänään tuli äskön yllättäen lounaalle kotiin mukanaan minun lempparikiinalaista ja paketti jätskiä ja kukkia. Halusi hyvitellä kun eilen unohti, eikä olisi kyllä tarvinnut. Näin meillä toimii tämä suhde, ei tarvitse haistatella ja ei ole maailmanloppu, jos joskus ei osaakkaan tuoda jotain tai muista tuoda jotain. Elämä on mukavaa meillä näin
Ihan hyvältä kuulostaa meno teillä! Mutta ainahan kyse ei ole siitä, että unohdus tapahtuisi vain JOSKUS, vaan se tapahtuu TOISTUVASTI tai aina. Tai jo lähtökohtaisesti kieltäydytään tekemästä mitään toisen puolesta, mutta tämän kieltäytyjän tarpeita pitäisi olla koko ajan täyttämässä ja ne ainoastaan ovat tärkeitä. Sitäpaitsi oleellistahan on pyytää anteeksi unohdustaan tavalla tai toisella eikä esim. mennä ensimmäisenä puolustuskannalle/vähätellä asiaa, jos näin tapahtuu, vaikka ei maailmanlopusta olekaan kyse.
Mies saa pihdata energiajuomaa.