Olen kipeä ja pyysin miestä samalla kun heittää kirjat kirjastoon ,tuomaan lakuBatteryn ärrältä koska muualta niitä ei saa.
Mies ärähti ettei hän osaa ostaa, tuu itse mukaan. Ja sitten piti vielä saarnan miten energiajuomat kasvattaa mahaa. Näytin keskaria, kun puhumaan ei ei pysty kuin kuiskimalla ja kuiskattu "haista pas""a " ei oikein ole vakuuttava. Minä itse hakisin kipeälle miehelle mitä pyytää, mutta mies ei voi ostaa minulle!
Niin ja halusin sen energiajuoman kun mies lähtee töihin klo 16 ja olen loppupäivän keskenään kolmen koululaisen kanssa. Kuuma kahvi ei nyt maistu.
Kommentit (26)
Ei tarvitse puolustella lakubatteryasi. Uskon, että jokainen toivoo kipeänä sitä lempituotettaan kaupasta. Kaikilla meillä on paheemme ja tuo ei ole pahimmasta päästä. Olisipa joku, joka kävisi siellä kaupassa ollessaan puolikuollut. Ikävä tyyppi, mutta seuraavan kerran saa maksaa omaa lääkettään. Et hae. En ymmärrä suhteita, joissa toinen osapuoli tekee kaikenlaista toisen eteen ja toinen ei pyydettäessä tee edes sitä yhtä juttua. Lopeta sinäkin se mitä toinenkaan ei tee. Siitä oppii. Ei tilanne muutu, jos jatkaa samalla tavalla ja hakee toiselle sen kuun taivaalta.
Siis tietenkin ollessasi eikä sen puolikuolleen tarvitse sinne kauppaan mennä...
3 korjaa
Vihreä kirjoitti:
Kumpa siiderivalaat lopettaisivat sokerilitkujen litkimisen. Syy siihen miksi miehesi ei jaksa sinua, on se että olet lihonut tuhottomasti. Ei sellaista jaksa sietää.
Mies voi ihan vapaasti ottaa kaikki kolme lasta mukaansa ja lähteä suhteesta, eikös?
Olisiko Finrexin tms ollut parempi idea?
En miäkää suostuis energiajuomii ostaa :D enkä esim. tupakkaa. En suostu osallistuu kenenkää terveyden pilaamiseen, oli sit kipeenä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Finrexin tms ollut parempi idea?
Ne on loppu apteekista ja tukusta.
Ei ap, mutta yritin eilen ostaa ko tuotetta.
Onneksi voin luottaa tuollaisissa tilanteissa omaan mieheeni. Siksi myös mielelläni toteutan hänen toivomuksiaan.
Ihana parisuhde teillä. Itselle ei tulisi mieleenkään haistatella perheenjäsenille missään tilanteessa.
Heh, minä kostaisin pihtaamalla. En saa mieheltä mitä tunnen tarvitsevani, niin ei saa hänkään.
Pikku homma hakea batteryä kipeälle naiselle, mulla ei vaan ole naista mille voisin hakea😢
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä kostaisin pihtaamalla. En saa mieheltä mitä tunnen tarvitsevani, niin ei saa hänkään.
Sinä olet sadisti. Mies toivottavasti saa tarvitsemaansa joltakin muulta.
Vihreä kirjoitti:
Kumpa siiderivalaat lopettaisivat sokerilitkujen litkimisen. Syy siihen miksi miehesi ei jaksa sinua, on se että olet lihonut tuhottomasti. Ei sellaista jaksa sietää.
Jeesus kunpa ämpäripäät oppis kirjoittamaan
Voi jessus. Kuulostaapa todella kivalta ja ihanalta teidän elämä. Toinen sanoo ettei osaa ostaa mitään lakubattereita (mikä vttu se edes oikeesti on, ikinä kuullukkaan, että en yhtään ihmettele) ja sitten tulee vain haistattelua ja vttuilua. Ja ne kouluikäiset varmaan osaa toimia itsekkin että tuskin oot sidottu heidän tekemisiinsä. Ihan naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs minä? Minun tarpeista ei väliä, kunhan mies saa mitä haluaa? Eikös tuo ole fifty fifty tilanne? Vai onko miehen tarpeet tärkeämmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mieshän saa olla auttamatta pätkän vertaa kipeää vaimoa lasten kera sairastaessaan, mutta nainen ei saa siitä totaalisesta ignooraamisesta menettää haluaan ko. miestä kohtaan. Miehen kaikki tarpeet menee aina edelle ja pitää täyttää, ja naisen pienintäkään tarvetta ei miehen tarvitse ottaa huomioon, edes kun nainen on kipeänä. Kukas tässä kuviossa sadisti on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mieshän saa olla auttamatta pätkän vertaa kipeää vaimoa lasten kera sairastaessaan, mutta nainen ei saa siitä totaalisesta ignooraamisesta menettää haluaan ko. miestä kohtaan. Miehen kaikki tarpeet menee aina edelle ja pitää täyttää, ja naisen pienintäkään tarvetta ei miehen tarvitse ottaa huomioon, edes kun nainen on kipeänä. Kukas tässä kuviossa sadisti on...
On eri asia menettää seksihalut kuin pihdata tahallaan kostona, niin kun asia oli tuossa kommentissa esitetty
Jaaha. Itse olen kovassa flunssassa kotona yksin päivät 6kk kaksosten kanssa ja kestettävä vaan on. Pyysin miestä eilen tuomaan jäätelöä töiden jälkeen, mutta unohti. No ei siinä mitään, en todellakaan haistatellut vaan sanoin ettei haittaa. Tänään tuli äskön yllättäen lounaalle kotiin mukanaan minun lempparikiinalaista ja paketti jätskiä ja kukkia. Halusi hyvitellä kun eilen unohti, eikä olisi kyllä tarvinnut. Näin meillä toimii tämä suhde, ei tarvitse haistatella ja ei ole maailmanloppu, jos joskus ei osaakkaan tuoda jotain tai muista tuoda jotain. Elämä on mukavaa meillä näin
Vierailija kirjoitti:
Vihreä kirjoitti:
Jeesus kunpa ämpäripäät oppis kirjoittamaan
Jeesus! Kunpa ämpäripäät oppisivat kirjoittamaan. Korjattu.
Ei koskaan kannata toisen kirjoitustaitoa moittia, jos se on itselläkin ontuvaa.
(ohis)
En kyllä itsekään ymmärtäisi miksi joku haluaa kipeänä juoda tuollaista pskaa.