Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme julkkisnaista meni töihin meikatut ruhjeet kasvoissaan, auttaako tämä tempaus väkivallan uhreja?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiseni menisi työpaikalleen pahoinpidellyksi meikattuna, niin kotiin ei olisi tulemista.  

Perustele.

Vierailija
22/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa auttaa. Yhtä paljon kuin eläimiä auttaa se, että muijat poseeraa alasti ja vannovat etteivät käytä turkiksia. Tai että joku kulkee ei ydinvoimaa-pinssin kanssa. Tai että aktivistit käyvät kuvaamassa maatiloilla ilmoittamatta mihinkään viranomaiselle havainnoistaan.

Auttaa siis todellakin tämä kampanja perheväkivallan uhreja. Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei meikata miehiä ja lapsiakkn? Miksi naisuhrit ovat aina ja jatkuvasti joka paikassa priorisoitu?? En ole kertakaan kuullut mitään järkiperustetta tälle.

Esim. lapset ja nuoret ovat vielä ikävämmässä tilanteessa, sillä heillä on huomattavasti rajoitetummat mahdollisuudet päästä eroon väkivaltaisesta ympäristöstä riippuvaisen asemansa vuoksi, mut ei... ei ole niin mediaseksikäs kohde ryhmä kuin naiset.

Samoin miesuhreja on paljon. Ja sit ihmetellään miksi eivät hae apua, kun kaikki kampanjat on suunnattu naisille.

Kannattaahan sun nyt tästäKIN asiasta olla naisille kateellinen.

Vierailija
24/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään hyötyä. Itse menin aikoinaan silmä mustana töihin, toki parhaani mukaan yritin meikillä piilottaa. Moni ei ollut huomaavinaankaan, joku kysyi mistä on tullut, jolloin kerroin tulleen urheilussa. Kuka uskoi, kuka ei.

Muiden vika että uskoivat sun valeitas? Mitä niitten ihmisten olis pitänyt tehdä, kun aikuisella naisella ei itsellään ole näköjään mitään vastuuta mistään?

Olet kyllä todella toope. U l i.

Vierailija
25/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei meikata miehiä ja lapsiakkn? Miksi naisuhrit ovat aina ja jatkuvasti joka paikassa priorisoitu?? En ole kertakaan kuullut mitään järkiperustetta tälle.

Esim. lapset ja nuoret ovat vielä ikävämmässä tilanteessa, sillä heillä on huomattavasti rajoitetummat mahdollisuudet päästä eroon väkivaltaisesta ympäristöstä riippuvaisen asemansa vuoksi, mut ei... ei ole niin mediaseksikäs kohde ryhmä kuin naiset.

Samoin miesuhreja on paljon. Ja sit ihmetellään miksi eivät hae apua, kun kaikki kampanjat on suunnattu naisille.

Yllättääkö, että naistenpäivän kampanja on naisille? Miestenpäivänäkö se naistenpäiväkampanja pitäisi tehdä?

Vierailija
26/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään hyötyä. Itse menin aikoinaan silmä mustana töihin, toki parhaani mukaan yritin meikillä piilottaa. Moni ei ollut huomaavinaankaan, joku kysyi mistä on tullut, jolloin kerroin tulleen urheilussa. Kuka uskoi, kuka ei.

Muiden vika että uskoivat sun valeitas? Mitä niitten ihmisten olis pitänyt tehdä, kun aikuisella naisella ei itsellään ole näköjään mitään vastuuta mistään?

Mitä tämä sinun vikinäsi mitään auttaa. Tässähän vaan vastattiin aloitukseen, mutta taas kerran sinun piti päästä ilmaisemaan n a i s v i ha asi.

Vierailija
27/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniaväkivalta on rajattu ulkopuolelle hyvin vahvasti.

Vierailija
28/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättääkö, että naistenpäivän kampanja on naisille? Miestenpäivänäkö se naistenpäiväkampanja pitäisi tehdä?

Ei kun u l i on kateellinen.

Vierailija
29/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehiä meikattu?

Kuka sua estää?

Vierailija
30/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa aivan yhtä paljon kuin se linja-autossa housuun paskantaminenkin.

Vierailija
31/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy asiakkaana (olen myyjä) nainen, jota säännöllisesti pahoinpidellään. Hän on alkoholisoitunut ja syrjäytynyt, joten ketään ei kiinnosta. Tuntuu pahalta katsella, mutta mitään ei voi tehdä. En voi kuitenkaan asiakkaalle sanoa että "yritäpä lähteä tuosta suhteesta". Hyvin vaikea on siis ulkopuolisen auttaa.

Vierailija
32/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, herkkänahkaiset miehet (huom. ei kaikki) itkee, vaikka voivat vielä toteuttaa tempauksen vaikka heti. Mutta kun naiset keksii jotain, se pitää tuomita heti.

Vierailija
33/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, herkkänahkaiset miehet (huom. ei kaikki) itkee, vaikka voivat vielä toteuttaa tempauksen vaikka heti. Mutta kun naiset keksii jotain, se pitää tuomita heti.

Tämä. Säälittävyyden huippu, kun piti tähänkin ketjuun tulla u l i semaan ja olla kateellinen.

Vierailija
34/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiseni menisi työpaikalleen pahoinpidellyksi meikattuna, niin kotiin ei olisi tulemista.  

Perustele.

Kyseessä on kunnianloukkaus. En hyväksy väkivaltaa muuten kuin pakottavissa tilanteissa (poliisi, itsepuolustus, armeija). Jos naiseni esittäisi, että häntä on kotona pahoinpidelty, niin kyse olisi valheesta ja jotta voisin toimia tässä yhteiskunnassa, niin minun pitää olla nuhteeton ja kunniallinen kansalainen, jota pahoinpitelijät eivät ole.

Typerä tempaus, joka vesitti tärkeän asiaan. Finlayson ym. menetti ainakin yhden asiakkaan.

Vierailija
35/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo hijaab -huivin käyttäjät. Aikamoista alistamista.

Vierailija
36/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämmösten juttujen takia vihaan naisia 🤙 HV

Vierailija
37/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta ei. Minulla on tällä(kin) hetkellä lähes koko kasvot silmäluomista leukaan mustana kiitos mieheni. En todellakaan ymmärrä, mikä tällaisen jutun idea on? Miten tämä "tempaus" auttaa esim. minua? Lähinnä yritän piilotella ihmisiltä etteivät tuijottaisi mustelmiani.

Vierailija
38/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta ei. Minulla on tällä(kin) hetkellä lähes koko kasvot silmäluomista leukaan mustana kiitos mieheni. En todellakaan ymmärrä, mikä tällaisen jutun idea on? Miten tämä "tempaus" auttaa esim. minua? Lähinnä yritän piilotella ihmisiltä etteivät tuijottaisi mustelmiani.

Ei mitenkään. Se ei auta ketään mitenkään. Sinä autat itseäsi lähtemällä turvakotiin ja eroamalla miehestäsi. Vain sinä. Ei ole mitään tempausta joka saisi järjen ja itsekunnioituksen palautettua hakatuille naisille. 

Sinä voit valita jäämisen ja lähtemisen välillä, ei mikään meikattu toiminnanjohtaja.

Mutta sinä ja kaltaisesi aina jäätte ja viimein kuolette. 

Vierailija
39/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde, olet arvokas. Onko sinulla sukulaisia tai vanhempia joiden luokse mennä, tai mene vaihtoehtoisesti turvakotiin.

Ennemmin näissä kampanjoissa pitäisi keskittyä avun saamisesta tiedottamiseen ja siihen, että tekijät saataisiin tuomiolle. Tuo mustelmilla mässäily on väärin.

Vierailija
40/62 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran naiset ajavat asiaansa esittämisen ja valheen avulla.

Ei näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme