Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Malli Suvi Riggsin elämä näyttää kyllä upealta!

Vierailija
08.03.2019 |

Harvoin olen kenellekään kateellinen, mutta hänelle vähän olen. Naimissa komean amerikkalaisen miehen kanssa, kaksi kaunista lasta, kaunis ulkonäkö. Vaikuttaa täydelliseltä elämältä näin päältäpäin katsottuna.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Suvin jo siitä ohjelmasta (Suomen huippumalli?). Suvi oli ehdoton suosikkini, ihana tyttö.

Vierailija
2/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kauneus tekee täydellisen elämän. Voi sentään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnasta mies on se kaunis osapuoli. 

Vierailija
4/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnasta mies on se kaunis osapuoli. 

Olen samaa mieltä.

Vierailija
5/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kauneus tekee täydellisen elämän. Voi sentään...

No sähän nopeesti siitä tiivistit itsellesi olennaisen 🙄

Mä olen kateellinen Suville kun on ollut päättäväinen ja menestynyt hyvin alalla jossa työura on lyhyt ja tulijoita paljon. Ja että jossain ohjelmassa vaikutti olevan hyvin järkevä. Ja asuu jossain hienostoalueella minne meikäläinen ei pääse varmaan ikinä edes turistina.

Se miesmalli aviomies on vain plussaa.

Vierailija
6/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen mies vielä pettää. Koskaan ei voi olla niin kaunis että ei löytyis jotain parempaa misukkaa maailmasta. Siellä sitten on ilman terveysvakuutusta( jotka on yleensä aina työpaikan mukana) yh:na usassa.

Vierailija
7/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen mies vielä pettää. Koskaan ei voi olla niin kaunis että ei löytyis jotain parempaa misukkaa maailmasta. Siellä sitten on ilman terveysvakuutusta( jotka on yleensä aina työpaikan mukana) yh:na usassa.

Taikka miessukkaa eli miestä jonka kanssa pettää.

Vierailija
8/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän tosiaan on sisäisestikin onnellinen!

Mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että se mitä ulospäin näkyy voi pettää. Minä ja exänikin oltiin pitkään ulospäin pari josta varmaan moni ajatteli että noiden elämän täytyy olla upeaa. Mies komea lääkäri, vaimo menestyvä it-ammattilainen, oltiin varsin hyvän näköisiä nuorena, kropatkin kuntosalilla treenattu. Meillä oli omakotitalo hyvällä alueella, purjevene, 2 tervettä ja kaunista lasta.... Mutta: pinnan alla piilossa oli miehen alkoholiongelma, ja minun jonkinlainen eksistentiaalinen ahdistus jossa koin eläväni jonkinlaista epäaitoa kuorielämää. Sitten tuli riitely ja kylmyys toisiamme kohtaan, kun asioita tuli väliin liikaa, ja lopulta 10 vuoden jälkeen riitainen ero (ja ero oli lopulta helpotus, jälkeenpäin ajatellen se olisi pitänyt tehdä jo ainakin 5 vuotta sitten eikä jäädä esittämään ulospäin täydellistä perhettä ja ahdistua itse lisää)

Vierailija
9/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin ilkeä?

Vierailija
10/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla :) Se on sen elämä, mä elän omaani. En ole kateellinen kenellekkään :) Mukavampi olla näin :)

Vierailija
11/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että se mitä ulospäin näkyy voi pettää. Minä ja exänikin oltiin pitkään ulospäin pari josta varmaan moni ajatteli että noiden elämän täytyy olla upeaa. Mies komea lääkäri, vaimo menestyvä it-ammattilainen, oltiin varsin hyvän näköisiä nuorena, kropatkin kuntosalilla treenattu. Meillä oli omakotitalo hyvällä alueella, purjevene, 2 tervettä ja kaunista lasta.... Mutta: pinnan alla piilossa oli miehen alkoholiongelma, ja minun jonkinlainen eksistentiaalinen ahdistus jossa koin eläväni jonkinlaista epäaitoa kuorielämää. Sitten tuli riitely ja kylmyys toisiamme kohtaan, kun asioita tuli väliin liikaa, ja lopulta 10 vuoden jälkeen riitainen ero (ja ero oli lopulta helpotus, jälkeenpäin ajatellen se olisi pitänyt tehdä jo ainakin 5 vuotta sitten eikä jäädä esittämään ulospäin täydellistä perhettä ja ahdistua itse lisää)

Ok, mutta Suvi ei ole mikään 3 polven lääkärimies ja oletettavasti suku ei vaadi pitämään kulisseja pystyssä?

Vierailija
12/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi vaikuttaa vahvalta maanläheistä ihmiseltä. Mies tuntuu hehkuttavat vaimonsa sisua ja luonteenpiirteitä haastatteluissa. Luulen, että liitossa on muutakin kuin ulkoinen kauneus.

Vierailija
13/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvista ei vaan voi olla tykkäämättä, niin positiivinen jotenkin. Tykkäsin heti silloin kun tuli se malliohjelma ja joitain vuosia sitten joku ohjelmaformaatti vieraili Suvia haastattelemassa ja voi että oli kiva juttu, siellä ne kulki ja söivät hodaria ja Suvi niin luonnollinen ja mutkaton.

Vierailija
14/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehestä ajattelin, että voiko olla olemassa heteroa miesmallia...

Vierailija
15/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieki oon niin vanha, ettei tämä luxuselämä pure. Tosin voi tällä pariskunnalla olla muutenkin hyvin.

Mutta parisuhteessa tärkeintä on yhteys, hyvä päivittäinen vuorovaikutus, ystävällisyys, kunnioitus...Kun näitä vaalii, ei kylmyys tule.

Silloin ei tarvitse myöskään näyttää, mille suhde näyttää ulospäin.

Ja samoja ominaisuuksia voi myös toteuttaa muissa ihmissuhteissa, jos vaikka toinen kuollut, tai ollut ero tai sinkku.

Feikkielämä kuluttaa niin paljon voimia.

Vierailija
16/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen malliohjelman minkä Suvi voitti. Suvi oli kömpelö, ja tarvitsi paljon apua kävelemisen ja poseeraamisen kanssa, mutta hän oli pisin ja laihoin. Ohjelmassa oli myös tyttöjä jotka olivat kateellisia Suville (no tottakai) ja yrittivät levittää juorua että Suvilla olisi anoreksia, että Suvi saataisiin "huolen" takia pois kilpailusta.

Suvi on vaikuttanut todella tavalliselta suomalaistytöltä kaikissa haastatteluissa mitkä olen hänestä nähnyt ja hyvä niin. Suomalainen mielenlaatu on katkera, on vaikea myöntää että jollain ihmisellä se elämä voi olla auringonpaistetta ja menestystä, kaunista ja ihanaa. Olen onnellinen Suvin puolesta, vaikka omat malliurahaaveeni jouduinkin hautaamaan lyhyyden (ja paksuuden) takia.

Vierailija
17/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule Suvi noista varakkaampi osapuoli on, ja eiköhän ole vakuutukset kunnossa kun on kaksi synnytystäkin saanut aikaan siellä.

Vierailija
18/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin ilkeä?

Koska ei tarvi tulla hehkuttaa elämäänsä ameriikoissa, kaikki naistenlehdet on yhtä shaibaa. Ja kauneus on katoavaista.

Oma elämäni on pskaa, ei töitä, seksiä 4kk, kohta 3v lapsi on nukkunut koko yön heräämättö viimeksi 2kuukautta sitten. joten tätä inhottavuutta haluan jakaa muillekin, jaettu huono olo keventää mieltäni. En ole ainoa joka kärsii.

Välillä kun se lapsi nukahda ajattelen tosi synkeitä ajatuksia.

Ei kannata hankkia tai saada lapsia.

Vierailija
19/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä minusta ole mikään erityisen kaunis.

Vierailija
20/26 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin olen jostain kateellinen: Suvin helposta synnytyksestä.