Vinkkejä ientulehdukseen?
Krooninen ientulehdus. Hammaslääkärissä käyty, mutta vaiva jatkuu vaan. Onko jotain toimivia kotikonsteja?
Kommentit (7)
Hammaslankaus, joka ikinen päivä!
Kielen/poskien harjaus
Alkoholiton suuvesi
Corsodyl-pullo kotiin, käytä kun alkaa tuntua ientulehdukselta ja aikana
Pehmeä harja ja harjaa vaikka sattuu
Suolavedellä purskuttelu
Oil pulling eli öljyllä purskuttelu, 1 tl kookosöljyä 15 min ajan riittää, tämän jälkeen harjaus ja lankaus
Corsodyl on voittamaton. Ensiksi harjaat puhtaalla harjalla ikeniä niin, että enimmät veret tulevat ulos. (Kuulostas hurjalta, mutta samalla poistuu bakteereja).
Sitten purskutat vedellä ja sitten Corsodylillä muutaman minuutkn. Lisäksi voit purskutuksen jälkeen kastaa pumpulitupon Corsodyliin ja pureskella sitä ikeniä vasten.
Tehoaa heti
Käytän hammasväliharjaa ja hammaslankaa aamuin illoin. Hammaslääkärin suosittelemaa purskutteluliuostakin olen käyttänyt, mutta sitä ei saa käyttää jatkuvasti. Tuntuu, että olen kokeillut kaikkea, mutta mikään ei auta.
Kiitos, kokeilen corsodyliä ja öljypurskuttelua vielä :)
Ei mitään corsodyl-roskaa. Puhdas 35% vetyperoksidi parasta, ja jos sitä ei saa, niin 12%:n liuosta saa ostaa kaupoista. Vetyperoksidi tehokasta, tuhoaa mikrobit heti, tosin tuo 12% on niin laimeaa että joutuu vähän tikulla painamaan ikeniä että imeytyy syvemmälle. Tuo 35% on sen verran ytyä tavaraa että kerran kun laittaa vähän, niin oikein sihahtaa.
Varmaan näissä on paljon eroja siinä mikä kellekin tepsii. Minä käytin useita kertoja päivässä Corsodyl-liuosta, ja sillä on aina asettunut nopeasti.