Ihmiset jotka eivät juo kahvia..
Kommentit (22)
No minä en juo enkä kyllä osannut valita yhtäkään vastausvaihtoehtoa itselleni...
Vierailija kirjoitti:
Omituisia vaihtoehtoja
Just hyviä
Vierailija kirjoitti:
No minä en juo enkä kyllä osannut valita yhtäkään vastausvaihtoehtoa itselleni...
Täh? No olihan siellä myös "jotain muuta, mitä" vaihtoehto. Tiedätkö että se tarkoittaa sitä että saat valita ihan mitä vain.
Normaali ihminen olen vaikka en juo kahvia.
Ihan normaaleja ihmisiä kuin me muutkin,
Jos joku ei tykkää kahvista, niin mitä se minulle kuuluu?
Ei kahvinjuojat loukkaantuivat. :D Tarkoittaako se sitä että he ovat epäilyttäviä!
En juo kahvia. Se maistuu yksinkertaisesti pahalta.
Eivät ole saaneet koskaan hyvää kahvia, vaan kitkerää suodatinlitkua.
Opettelin juomaan kahvia vuosi sitten. Kahvi maistuu yleensätodella pahalta. Mahtavat sumpit olen saanut vain yhdessä paikassa (Akateemisen Cafe Aallossa).
Täältä puuttuu vaihtoehto: ovat avaruusolioita. Heidän ruoansulatusjärjestelmänsä ei sulata kahvia. Siitä olen tähänkin asti tunnistanut tunkeutujat.
Työkaverini juo kahvitauolla kuumaa vettä, mikäs siinä. Ei haittaa, kukin saa juoda mitä haluaa. Ei kai sillä mitään väliä ole.
Vierailija kirjoitti:
Opettelin juomaan kahvia vuosi sitten. Kahvi maistuu yleensätodella pahalta. Mahtavat sumpit olen saanut vain yhdessä paikassa (Akateemisen Cafe Aallossa).
Kokeile Kulmaa vielä, kluuvissa.
.
.
Ja ovat.. vast.vaihtoehto - hitusen ANKEITA
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka ei jaa takapuoltansa auliisti ympäri kyliä, on mielestäsi
Estoinen
Nymfi
Huonosti kasvatettu
Huonoitsetuntoinen
Rumannäköinen
Joku muu mikä?
Porukka ei tajua sarkasmia, joten alapeukuttaa tätä :D :D :D :D
Ei kahvia juovat ovat partypoopereita.
-Kiva ku tulit kylään, ottaisitko kahvia?
-En juo kahvia, oisko teetä?
-Joo kyllä on, perus Liptonia. Laitan tulemaan..
-Siis eikö teillä tosiaan ole vihreää teetä?!?
-Ei valitettavasti ole.
-No entä Kombuchaa? Sitruunateetä? Valkoista teetä?!? Edes hunajaa??
-Ei ole.
-No sitten en ota mitään. (ja istuu nyrpeänä kahvipöydässä koskematta mihinkään)
*tosi tarina
Mä lopetin kahvin juonnin viikko sitten! Suolisto ei kestänyt kun tuli ibs. Liikaa ärtyy ja laittaa suolen supistelemaan. Join kahvia noin 15 vuotta. Ikävä on.
En juo kahvia kuin harvoin, kun tarjottava on jo kupissa, niin en kohteliaisuuttani viitsi kieltäytyä. Liiasta kahvista tulee huono olo ja sydämentykytys.
Aina pirteämpiä kuin kahvinjuojat. Kahviaddiktit ovat niitä, jotka zombeilevat silmät harottaen ja väsymystä valittaen etsimässä kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kahvia juovat ovat partypoopereita.
-Kiva ku tulit kylään, ottaisitko kahvia?
-En juo kahvia, oisko teetä?
-Joo kyllä on, perus Liptonia. Laitan tulemaan..
-Siis eikö teillä tosiaan ole vihreää teetä?!?
-Ei valitettavasti ole.
-No entä Kombuchaa? Sitruunateetä? Valkoista teetä?!? Edes hunajaa??
-Ei ole.
-No sitten en ota mitään. (ja istuu nyrpeänä kahvipöydässä koskematta mihinkään)*tosi tarina
Just, itse juon teetä koska kahvista menen liian ylikierroksille. Juon ihan perus mustaa teetä ja varsinkin sen jälkeen kun katsoin telkkarista miten teetä valmistetaan, jätin nuo kalliit ja ylimainostetut erikoisteet hifistelijöille. Samaa teetä se on, vain eri tavalla prosessoitu.
Muut kahviajuomattomat ystäväni ovat alkaneet lopulta juomaan kahvia, kun lopulta ovat "oppineet juomaan" sitä, paitsi yksi. En ole varma mikä tämän yhden perustelut on, mutta hän ei ole halunnut edes maistaa kahvia koskaan. Hänen onnekseen en kuitenkaan itsekään aina pysty kahvia juomaan niin minulla on kaapit täynnä eri teevaihtoehtoja.
Omituisia vaihtoehtoja