Sanotteko te puolisollenne päivittäin, että rakastatte häntä?
Kommentit (15)
Siis ihan tulee sanottua, että "minä rakastan sinua" ja sitten monin muinkin tavoin. Kehumme toisiamme, puhumme hellittelynimillä, kutsumme ihanaksi...
Ja lapselle kanssa. Meidän perheessä osoitetaan hellyyttä tosi paljon ja avoimesti. Niin verbaalisesti kuin fyysisestikin. Ja tietysti myös teoin.
Arki on ihanaa!
12 vuotta yhdessä - joka päivä ei enää tunnu yhtä ainutlaatuiselta kuin 10 vuotta sitten :)
Mies itse on sanonut, ettei halua että "rakastan sua!" kulutetaan niin ettei se kohta enää miltään muulta tunnu kun sanonnalta. SAnotaan vaan silloin kuin oikeesti se tuntuu siltä... (eli n pari kertaa kuussa) .. yhdessä 11vuotta
seurusteltu ollaan yli vuosi ja asutaan yhdessä. En tiedä miksi ei sanota.
Mies itse on sanonut, ettei halua että "rakastan sua!" kulutetaan niin ettei se kohta enää miltään muulta tunnu kun sanonnalta. SAnotaan vaan silloin kuin oikeesti se tuntuu siltä... (eli n pari kertaa kuussa) .. yhdessä 11vuotta
No eipä kovin montaa onnellista päivää sisälly sitten avioliittoon, vaikka kestäisi vuosikymmeniä... :(
Ihan joka päivä. Ollaan miehen kanssa ihmetelty sitä kilpaa, miten kuukaudesta ja vuodesta toiseen voi toisen läsnäolo tuntua niin hyvälle. Esim. se, että herää aamulla toisen vierestä ja illalla käpertyy toisen kainaloon. Silloin kyllä tulee aina se "minä rakastan tuota ihmistä"-fiilis. Ja meillä on periaatteena sanoa AINA kun jotain hyvää sanottavaa toisesta on. Sen sijaan niitä negatiivisia räpätyksiä ja arvosteluita voi aina punnita kahdesti, ennen kuin päästää ne suustaan.
Tottakai meilläkin riidellään, ja joskus menee siinä melkein vuorokausi putkeen, mutta kyllä sitten aina puhutaan asiasta, sovitaan, tehdään kompromisseja ja taas sanotaan kovaa, kuinka paljon toista rakastetaan.
Mutta me nyt ollaankin oltu yhdessä "vasta" 6 vuotta. Palaan asiaan joskus 5 vuoden päästä, kun maaginen ensimmäinen vuosikymmen on täynnä...
-kakkonen
kyllä on rakkaus hakusessa nyt meilläkin ja ihan muut tunteet (ärsyyntyminen, vitutus, ahdistus, kyllästyminen) pinnassa :-(
"8 vuotta yhdessä"
Joka päivä ainakin kerran tulee sanottua, viimeistään illalla ennen nukkumaan menoa. Ja samoin lapselle (10kk). Yhdessä 9v. naimisissa 2v.
Me sanotaan, useampaankin otteeseen. Tässä äskenkin juuri laitoin miehelle töihin lyhyen sähköpostin, jossa vain kerroin, kuinka onnellinen hänestä olen.