Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi selkään tulee niin helposti finnejä?

Vierailija
06.03.2013 |

Osaisiko joku kosmetologi tai muuten vain asiaan perehtynyt ihminen vastata? Olen jo yli 40 v. nainen ja yläselkäni /niskani on aivan karmeassa kunnossa: finnejä ja mustapäitä valtoimenaan!

Minulla on rasvaisuuteen taipuvainen sekaiho, mutta ei se muaalta ole ollenkaan samanlainen kuin selästä. Kasvoihin tulee joskus joku satunnainen näppylä, muualle kehoon ei mitään. Miksi juuri selkä on se murheenkryyni? Olen joskus "huvikseni" miettinyt, että jos ikinä saisin kutsun vaikkaps Linnan juhliin, niin en koskaan voisi käyttää avoselkäistä pukua ja upeaa nutturakampausta, selkäni olisi aivan liian karmeaa katsottavaa... :(

Hoitovinkitkin ottaisin ilolla vastaan. Nyt lähinnä pesen selkää rasvaiselle iholle tarkoitetuilla tuotteilla, ei tunnu paljoa auttavan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista. Eikö KUKAAN tiedä?

Vierailija
2/8 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi Roaccutan. En osaa muuta neuvoa. Ja tehosi siis aika nopeasti, toisin kuin kasvojen finneihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen selkäfinninen. Olen ihmettellyt aina miksi kosmetologit ei tarjoa palveluita myös selän ihon hoitamiseen.

Itse olen henk.koht. huomannut että finnien tulo ja ihon paraneminen alkaa tasan siitä kun karppaan eli jotain tekemistä niilläkin on hiilihydraattien kanssa.

Vierailija
4/8 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep täällä myös, paitsi että nyt ei ole. Mutta arvet niistä jäi ja näkyvät selvästi :(

Mulla oli eräänä talvena niin paha ongelma että meinasin hulluksi tulla niijen kanssa.Ei auttanut normaali lääkekuuri jonka sain mutta sellainen auttoi kun Tavanic 500mg,sain sen muuta varten mutta sivuvaikutuksena finnit lähti. Sitten loppuihin mitä jäi, auttoi aurinko kesällä.

Ei kannata seisoskella kuumassa suihkussa ja pestä paljon, sillä mitä enemmän selästä pesee- kuten myös muualta ihosta- suojaavaa rasvakerrosta niin sitä enemmän iho yrittää sitä ulos pukata.Mä luulen että mulla tuli tuo vaikea finnitauti selkään sen vuoksi että päivittäin seisoskelin minuuttitolkulla kuumassa suihkussa( en avaudu tässä että miksi).

Vierailija
5/8 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese selkäsi edes kerran viikossa kunnon sienellä. Useimmat ihmiset eivät puhdista ihoaan kunnolla.

Vierailija
6/8 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 12:37"]

Pese selkäsi edes kerran viikossa kunnon sienellä. Useimmat ihmiset eivät puhdista ihoaan kunnolla.

[/quote]

Mulla oli sellainen pitkävartinen harjakin sitä varten, ei auttanut.

t: se karppauksesta puhunut

Vierailija
7/8 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan huuhdella hiukset hyvin pesun jälkeen, ettei jää jäämiä sinne iholle.

Mun tytär sai jotain aknevoidetta ja on auttanut tosi paljon.

Vierailija
8/8 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pestä Basiron Washilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän