Lue keskustelun säännöt.
Suurperheellinen vastaa
06.03.2013 |
jokaiseen asialliseen kysymykseen.
(Onkohan tämä sellainen "money talks -ketju"?
Jos niin on, niin lupaan ponnistella, että saatte rahallenne vastinetta.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 21:47"]
Mistä löydät tuon uskomattoman ja ihailtavan voiman ja rohkeuden joka sinusta huokuu (siis ihan näin tekstiesi välityksellä, en ole sinua livenä tavannut)? Menetystesi määrä tuntuu kohtuuttomalta, mutta silti vain jaksat. Ihailtavaa.
[/quote]
En minä jaksakaan. Olen ihan eri ihminen kuin ennen.
Rakkaus tulleisiin pakottaa (pakottaminen on väärä sana) "menemään eteenpäin" ja kohtaamaan asiat.
Mutta onko se jaksamista.... mielestäni ei.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 21:16"]
minkä määrittelet suurperheeksi. Ja kuinka monta lasta itselläsi on, kuinka monen isän kanssa?
[/quote]
Minulla on 8/9 lasta kahden miehen kanssa. Ensimmäinen mieheni kuoli 2001 kun lapsia oli 6./7 Toisen mieheni kanssa menin naimisiin pari vuotta myöhemmin ja yhteisiä biolapsia on 2.
Suurperhe on mielestäni perhe, jossa samasta jääkaapista syö elinikäisellä sopimuksella useampi kuin kaksi biosukupolvea. Suurperhe voi siis olla vaikka 3 :n kolmilapsisen sisaruksen yhdessä asuva perhe, vaikka kellään ei olisikaan paperilla enempää kuin ne kolme lasta.
Tai miljoona muuta skenaariota.
:)
[/quote]
Siis kuinka monta lasta? 8/9, 6./7??? Etkö tiedä montako lasta sinulla on, vai olenko minä tyhmä kun en ymmärrä tuota tapaa ilmaista lasten lukumäärä?
[/quote]
Siis minulla on 9 lasta joista yksi on kuollut ja 9 lapsenlasta joista yksi on kuollut.
Lainalasten määrää saati lainalapsenlasten määrää en halua laskea. Heillä omat laksutapansa kullakin oman tarinansa mukaan enkä koe, että minulla olisi oikeus siihen puuttua.