Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaivataan hyvää hoitoainetta ja sampoota pitkille hiuksille!

Vierailija
06.03.2013 |

Takkuuntuvat tosi helposti ja pesun jälkeen hankalat selvittää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian Laminates shampoot ja hoitoaineet toimiin minun hiuksiin.

Vierailija
2/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varmaan suosittelee täällä kampaamotuotteita. Itse en ole koskaan sellaisia ostanut ja hiukseni ovat todella hyvässä kunnossa. Käytän markettien tuotteita ja sellaisia, jotka eivät sisällä silikonia, väriaineita tai parabeeneja.

Suosikkejani ovat: Herbina luomu lumme, ZX tuotteet ja LV.  Jos kovin takkuaa, niin osta ihmessä hiuksiin jätettävä hoitoaine :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ siis :D Meni kirjaimet sekaisin.

Vierailija
4/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettien tuotteet ainakin on huonoja. LV, Erisan, XZ, Herbina sensitive. Noita ei voi käyttää kuin satunnaisesti muuten menee hiukset tosi kuiviksi ja takkuisiksi. Ja ainakaan mitään mietoja ne eivät ole. Kaikkea muuta. Tuntuu, että lähtee tukkakin päästä kun noilla pesee.Kampaamotuotteisiin aion vaihtaa minäkin vaikka joku tutkimus väitti, että markettituotteet olisivat yhtä samaa ainetta niin enpä tiedä. Ei ainakaan mun hiuksilleni sovi.

Vierailija
5/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskomatonta ! Hiukset ovat niin henkilökohtainen juttu, mikä toimii toisella ei välttämättä toimi toisella. Sellaista ihmeainetta ei olekaan joka kävisi kaikille.

Itse yhtäkkiä heräsin kun suihkussa oli monta avattua purkkia ja en tykännyt mistään. Laitoin yhtä lukuunottamatta kaikki kaappiin ja päätin nämä ei niin hyvät käyttää purkki kerralla pois ja laitoin vaan ylös nimen etten ainakaan sitä ostais.

Lisäksi ostin kerran litran purkin yhtä hyvää hoitoainetta ja ennen kuin litra oli kulunut, ei hiukseni enää siitä tykännyt, Eli vaihtelu on hyväksi, minulla.

Vierailija
6/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toiminut Kaupan Tresemme naturals tai colour. Käytän myös ennen harjaamista sitä sinisessä pullossa olevaa suihkutettavaa moisture kick (oliko bonacuren?) hoitoainetta. Mulla on erittäin ohuet hiukset ja pitkinä aina takussa. Tuo selvittää eikä sitten harja revi niitä.

Hiusten sähköisyyteen käytän Paul Mitchellin avapuh hoitoainetta niin että suihkautan sitä harjaan aina ennen harjaamista.

Yritän nykyään välttää jatkuvaa harjaamista, harjaan vain kaksi kertaa päivässä ja joskus kampaan harvalla kammalla. Hiusten lähtöaika :(

Vierailija
7/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii shampoona Aussien volyymishampoo ja hoitoaineena Elvitalin Nutri-Gloss hiusnaamio jota pidän minuutin. Hiusnaamion ostin kun sitä kehuttiin ostolakossa-blogissa, ja on kyllä ollut ihan sairaan hyvä.

Siirryin myös käyttämään Tnagle Teezer-harjaa, joka oli minusta harjaksi kallis (15 e joulukuussa Suomessa, oli kai joku tarjouskin vielä) mutta on ollut myös hintansa väärti. En aiemmin uskonut että harjalla voisi olla niin suurta väliä, mutta tuon kanssa hiuksiä lähtee ja katkeilee aiempaa vähemmän.

Vierailija
8/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän sekä kampaamotuotteita että markettien tuotteita. Markettien tuotteista tykkään sunsilkista ja el vitalista. Nyt on shampoona bonacuren q10plus jota kampaaja sositteli pitkille hiuksille, mut pakko sanoa et esim. sunsilk on paljon parempi ja jättää hiukset ihanan pehmeiksi.

Hoitoaineista tykkään marketin tresemmesta. Iso pullo riittää pitkille hiuksillekin pitkäksi aikaa ja minusta se on hyvä hiuksilleni. Pesun jälkeen laitan hiuksiin jätettävän goldwellin rich repair hoitoaineen, joka on kyllä kallis mutta ehdottoman hyvä!

Vierailija
9/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamotuotteista pidän mm Paul Mitchellistä (en nyt muista miten se kirjoitetaan), mutta rahatilanne on juuri nyt huono. tällä hetkellä käytän sitä lilaa Pantenea (siitä syystä että se tuoksuu hyvälle) ja hoitoaineena Doven Intense repair tehohoitoa. Erityisesti hoitoaineeseen olen ERITTÄIN tyytyväinen. Hiukset on vähän kun kampaajalta tulisi :)

Vierailija
10/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikutsuilla myytävä aloe vera shampoo. Tarkempaa nimeä en osaa sanoa.

Vierailija
11/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suomalainen shampoo ja hoitoaine. Erityisesti mustikka on hyvä pitkille hiuksille. Sen lisäksi jokin hiuksiin jätettävä suihkutettava hoitoaine pahimmille takuille.

Vierailija
13/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän vuorotellen XZ:n suklaa-vanilja (vai mikä oli) rauhoittaa, Herbinan kuiville hiuksille tarkoitettua sekä Hienon suomalaisen mustikka shampoita ja hoitoaineita. Mulla on pitkät ja luonnon kiharat hiukset, hyvänä noilla pysyy.

Vierailija
14/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaalien sampoon ja hoitoaineen lisäksi käytössä Moroccanoilin hoitoöljy. Öljy oli aika hintava, mutta pullo on ollut minulla jo puolisen vuotta ja vieläkin siinä on kolmannes jäljellä. Öljyä laitetaan pari tippaa kosteisiin hiuksiin pesun jälkeen ja selvitellään sitten.

Ainakin omista hiuksistani tulee kiiltävät ja pehmeät, vaikka ovat pesun jälkeen kuivat ja sykkyräiset.

Vierailija
15/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoolla ei minusta ole niin väliä, mutta omille hiuksilleni ihan paras hoitoaine on hiuksiin jätettävä The Conditioner (Paul Mitchell) ja hiusharja jolla kosteat hiukset saan selviksi ilman repimistä: TangleTeezer. Mulla on pitkät hiukset, ohutta, taipuisaa hiusta paljon. Shampoota vaihtelen, välillä hopeashampoota, välillä ihan markettituotteita. Huuhdeltavaa hoitoainetta en edes käytä kun tuo Conditioner on niin tehokasta.

Vierailija
16/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja the Conditioner on aina ollut Sokoksen Hiustenhellimispäivillä tarjouksessa, normaalisti maksaa yli 20e pullo. Olen sen verran koukussa, että ostan normaalihinnallakin, jos on pakko, mutta tarjouksesta aina pari pulloa jemmaan...!

Tangle teezeriä myydään kampaamoissa,  itse tilasin suoraan briteistä. sekin oli hintansa väärti, entiset harjat ovat jääneet käyttämättä kun tuon ostin.

Vierailija
17/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan marketti aineita pitkille hiuksilleni. Oikeastaan mikä tahansa kampaajan suosittelema shampoo ja hoitoaine ovat hyviä. Vaihtelun vuoksi olen käyttänyt lukuisia eri merkkejä.

Tällä hetkellä käytössäni on Paul Mitchellin Tea Tree special shampoo ja conditioner. Ihana raikas tuoksu!

Pitkien hiusten pesussa on syytä pitää mielessä, ettei turhaan hinkkaa ja jyystä hiuksen pituutta vaan ainoastaan päänahka kaipaa pesusa. Kyllä se shampoo puhdistaa sen latvan huuhteluvaiheessa.

Myös hiusten pesuvesi ei saa olla turhan kuuma. Mieluummin hiukan viileähkö.

Jätettävävillä hoitoaine suihkeilla voi vielä viimeistellä lopuksi.  

Vierailija
18/18 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitchellin tea tree special -sarja on mustakin ihanan raikastava mintun tuoksuineen.

t. se Moroccanoilin käyttäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä