Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kusetti koko suhteen ajan

huhhuh
07.03.2019 |

Mies kertoi käyneensä sukupuolitautitesteissä ennen suhteemme alkua. Paljastui yllättäen, että hän ei ole käynyt IKINÄ missään testeissä koko elämänsä aikana. Olen kysynyt asiasta suhteemme aikana muutamia kertoja, kun jäi sellainen tunne valheesta. Intuitioon kannattaa luottaa. Voisitko jatkaa suhdetta enää ? Rehellisyys on minulle tärkeää, joten mietin eroa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pettymysten ehkäisyssä että ihan tutustumisvaiheessa ilmoittaa miehelle että EN harrasta panojuttuja ja haaveilen ohan muista asioista kuten seurustelusta ja yht.elämästä.

Ja että tiedät että vähän jokainen sohaa ympäri kyliä nykyään ja mitä tänä panokulttuuri nyt onkaan. Ja siksi vaadit testejä niin että itse näet testitulokset tai saat mustaa valkoiselle..

Kyllä mies joka on tosissaan välittää ja ymmärtää ja arvostaa, hyvä tapa karsia jyvät akanoista.

Vierailija
2/4 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta.fi näkyy tulokset helposti, sen voi tarkistaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valehtelee sujuvasti yhdessä (tärkeässä!) asiassa, valehtelee toki muissakin sujuvasti. Ja jos meni täydestä tuo, menee täydestä muutkin. Mieti, jaksatko sitä jatkuvaa epäilyä, puhuuko totta vai ei.

Vierailija
4/4 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Pitää kyllä pohtia. Kiitos sun ja muiden viesteistä.

-AP