Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jonka tiedän, yrittää saada lapsensa isän jäämään Suomeen

Vierailija
05.03.2013 |

mies siis tullut luvatta maahan ja nyt on uhattu karkottaa.

Mieheni (myöskin maahanmuuttaja) tuntee tämä miehen ja tietää 100% varmasti että mies on ensinäkin väärällä nimellä täällä ja ilmoittanut mm. väärän syntymäajan ja väärän asuinkaupungin. Ilmeisesti viranomaisetkin ovat päässeet tämän jäljille että ei ole puhtaat jauhot pussissa ja siksi karkoituspäätös on tullut. Pariskunnalla on siis alle vuoden ikäinen lapsi ja mun tekee niin pahaa vaikka en perhettä juuri tunne, tiedän vaan naamalta ja nimeltä. Kai se jollain tasolla kolahtaa koska itsellänikin siis lapsia ja ulkom. mies. (jolla tosin ollut oleskelulupa jo kauan ennenkuin tavattiin :))

Mitä tekisitte? Antaisitte olla vai yrittäisittekö "varoittaa" naista? Toisaalta ymmärrän täysin että hän haluaa isän pysyvän lapsen elämässä edes jollain tasolla = yrittää kaikkensa että miestä ei karkotettaisi.

Miehellä ei ole siis mitään papereita kotimaastaan eikä niitä saa koska jäisi sitten kiinni niin monista valheista. Eivät ole naimisissa. Tiedän kyllä toisaalta senkin että nainen ei mua uskoisi vaikka kertoisinkin, en mäkään välttämättä uskoisi jos mun miehestä tultaisiin vastaavaa sanomaan.. :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nuo Suomen naiset, kun menevät tekemään lapsia tällaisille "laatuyksilöille". Eksotiikan kaipuu on näköjään tavattoman voimakas vietti. Taidan itsekin hankkia jatkossa seuraa vain ulkomaalaisista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi