Mies paljastui hom*ksi 2v seurustelun jälkeen. :(
Mitä tässä nyt voi tehdä.. yhteinen tulevaisuus, suunnitelmat perheestä.. kaikki murenivat hetkessä. Mies tunnusti siis fantasioineensa "peggauksesta" ja haluaisi kuulemman kokeilla sitä. Olen itkenyt vessassa ovi lukittuna 2h putkeen. Minulla ei ole mitään ho.moja vastaan mutta vaikea ymmärtää miksi mies on vedättänyt minua . 😤
Kommentit (20)
Karmaisevaa. Yksikään heteromiesei tuollaista ehdottele!
Vierailija kirjoitti:
siis mikä on peggaus
Mies haluaisi ap:n laittavan häntä strap-on:illa kakkoseen.
Ja maailmasi kaatui fantasioiden vuoksi!
Joillakin ihmisillä on mielikuvituksia. Eikö sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis mikä on peggaus
Mies haluaisi ap:n laittavan häntä strap-on:illa kakkoseen.
No jos ap kunnioittaisi häntä niin tekisi niin ja sitten vaihto.
Ihan normaaliahan tuo on monissa keskiluokkaisissa perheissä, kun lapset käy nukkumaan niin vanhemmat alkavat riitelemään anaaliseksistä. Sitten miehen on ensiksi otettava dildoa perssiin ennenkuin pääsee "kostamaan".
Vierailija kirjoitti:
siis mikä on peggaus
Onko homo kirosana, vai miksi se pitää sensuroida?
Onko AP todellisuudessa homovastsainen henkilö, joka typerällä jutullaan etsii säälipisteitä patavanhoillisille cis-seksuaaleille?
Onko hän ihan tosissaan? Ihanko oikeasti hän ei ymmärrä, että homoseksuaalit ovat samasta sukupuolesta seksuaalisesti kiinnostuneita, eikä sillä ensisijaisesti ole mitään tekemistä anaaliseksin kanssa?
Itkenyt kaksi tuntia vessassa? Joojoo. No, poraa siellä vain, jos se sillä paranee.
Älä jaksa. Älkää jaksako. Kukaan vuoden 1959 jälkeen syntynyt ei ole NOIN... sanonko mitä!
Kuulostaa Patrick Tiaiselta. Onneksi hän tuli kaapista, varmaan ollut hirmuinen taakka!
Miehillä on se eturauhanen vai mikä se nyt onkaan siellä pepun puolella stimuloitavissa.
Sträppärillä se hoituu. Tai laita kumihanskat käteen ja hiero sieltä hänen hoidellessaan itseään...
Ei se homoksi tee, jos ei miehen kanssa halua olla sillain.
Jos sinä olet nainen, niin miehesi ei ole homo. Korkeintaa bi.
Niitä "homoja" on sitten varmaan aika paljon naimisissakin naisten kanssa, jos tuo on peruste :D Kyllähän monet miehet tykkää anaalijutuista, kun sitä kautta saa eturauhaselle hyvin stimulaatiota.
Meillä mies on aina tykännyt peppujutuista, ja vuosien myötä siihen on tullut S/M-piirteitä myös. Eli niin, että minä ra iskaan peppuun kovakouraisesti strap onilla. Samalla voin piiskata ja puheillani halventaa miestä. Se tykkää siitä ihan hulluna.
Tekeekö mielestäsi se hänestä homon, että haluaa peggausta? Voin kertoa, että ei tee. Saattaa tehdä biseksuaalin, tosin sekään ei ole mitenkään itsestään selvää.
Jos hän fantasioisi seksistä toisen miehen kanssa, niin sitten saattaisi olla homo tai bi, mutta ainoastaan saattaisi, koska fantasian ja teon välillä on öbaut sama ero kuin yöllä ja päivällä.
Ja jos...
Ai sori, tajusin vasta nyt, että tämä olikin provo.
Ei tuo tietenkään tarkoita sitä että mies olisi homo, ellei ole jättänyt jotain kertomatta.
On varmasti paljon naisia jotka eivät halua laittaa mitään miehen takapuoleen, kuten on miehiäkin jotka ei välitä peppuleikeistä. 2 vuotta ei ole mitään. Mies kiertoon vaan.
Turha täällä on opettaa luokan priimusta. Hän on päättänyt, että mies on homo sillä perusteella, että kaikki, mitä hän itse ei hyväksy tai ymmärrä, on homoa. Homo on pahinta, mitä hän voi tietää. Hän ei pelkää edes ydinohjuksen napinpainajaa, mutta jos joku on homo lähipiirissä, niin maailma kaatuu - vaikka se homous sitten olisi sitä, että haluaa saada eturauhaselleen virikettä. Jos olisin tahallani ilkeä, väittäisin ap:n sanovat homoudeksi myös sitä, että mies haluaa panna naistaan takaa.
Joo. Hyväksyy homot, paitsi jos sellainen tulee lähipiiriin. Tietäisittepä, minkä hepulin patavanhoillinen isäukkoni sai, kun lähistöllä olevaan taloon muutti kaksi naista. Sielunvihollisen paha tarttuu koko pitäjään! Hän vaahtosi lesboista hartaasti. Eikä yhtään mennyt jakeluun, kun kysyin, että entä jos he ovatkin siskokset tai kaverukset. Ja vaikka he olisivat lesbot, niin miten 200 metrin päässä asuvat ihmiset vaikuttavat häneen. Mutta kun kuulemma vaikuttaa... ja ei sitten ainakaan meidän pihallemme ole asiaa!
Kaikille vastanneilleko olisi tuollainen pyyntö ihan ok ja hommiin vaan? Mä varmaan epäilisin että on bi ja se olisi ongelma suhteen jatkuvuuden kannalta. Enkä todellakaan halua laittaa mitään miehen persiiseen vaikka miten olisin suvaitsematon p.ska.
Kamalaa, onneksi teillä ei ole sentään lapsia vielä.
Homojen pervoilulle tulee loppu kun Jussi Halla-ahosta tulee suomen seuraava pööministeri. Saat sinäki takas miehen hinttapuöien ikeen alta.
Parempia provoja kiitos!